استاندار آذربایجان شرقی:

بسترهای فناوری اطلاعات برای توسعه استان گسترش یابد

1399/04/10 - 16:39 - کد خبر: 22584
استاندار

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت ایجاد و توسعه بسترهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه و شکوفایی اقتصادی استان، حمایت از فعالان این حوزه را از وظایف دستگاه‌های اجرایی برشمرد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در آئین رونمایی از اولین نمایشگاه آنلاین و مجازی ایران (ایپک اکسپو) در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، گفت: توسعه و پیشرفت جوامع بدون توجه به استفاده هرچه بیشتر از بسترها و ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات امکان‌پذیر نیست.
وی، رونمایی از اولین نمایشگاه مجازی ایران به همت تعدادی از دانشجویان دانشگاه تبریز را اتفاقی بسیار مبارک قلمداد کرد و ادامه داد: افزایش چنین فعالیت‌های ارزشمندی، علاوه بر کاهش هزینه و انرژی، امکان عرضه محصولات در سطح بین‌المللی و حضور در فروشگاه‌ها و بازارهای مختلف جهانی را فراهم می‌کند.
پورمحمدی با قدردانی از نقش ارزنده بخش خصوصی و فعالان بخش تولید در حمایت از نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا، خاطرنشان کرد: کارآفرینان و صنعتگران ما در این شرایط حساس نیز نشان دادند که همواره و در هر شرایطی برای رفع مشکلات، تلاش می‌کنند.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین ابراز امیدواری کرد در سایه برنامه‌ریزی‌های صحیح و عملیاتی و همکاری بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی، شاهد اقدامات موثری برای تحقق شعار جهش تولید باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار