استاندار اردبیل؛

بزرگترین مجموعه هیدروتراپی ایران در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

1399/04/09 - 13:25 - کد خبر: 22516
اکبر بهنامجو

نصر: استاندار اردبیل گفت:‌ مجتمع آبدرمانی آزادی بزرگترین مجموعه هیدروتراپی ایران در منطقه نمونه گردشگری سبلان استان اردبیل دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارشض نصر، اکبر بهنامجو روز دوشنبه در بازدید از منطقه نمونه گردشگری سبلان با بیان اینکه این مجموعه مدرن‌ترین و مجهزترین آبدرمانی استان اردبیل خواهد بود، افزود:‌ در حال حاضر این مجتمع بزرگ و مهم گردشگری ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برنامه‌ریزی شده تا در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.
استاندار اردبیل اظهارداشت: بهره‌برداری از این طرح زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و توسعه اشتغال شده و اقدامی مهم در راستای تحقق شعار سال به شمار می‌رود.
نادر فلاحی ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل هم در این بازدید گفت: مجتمع آزادی به عنوان بزرگترین مجموعه آبدرمانی استان اردبیل که بخشی از آن به صورت روباز در شهرستان نیر احداث می‌شود، نقش مهمی در جذب گردشگران به استان ایفا خواهد کرد.
او از اختصاص اعتبارات موردنیاز برای تکمیل و افتتاح این مجتمع خبر داد و افزود: هدف‌گذاری اصلی بهره‌برداری از این پروژه در دهه فجر است تا زمینه رونق گردشگری و پذیرایی از گردشگران ورودی به استان بیشتر و بهتر فراهم شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار