سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکيد کرد:

ضرورت باز اندیشی در نظام آموزشی با محوریت مهارت های فنی و کاربردی

1399/04/09 - 11:14 - کد خبر: 22495
حسین فتحی

نصر: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي بر ضرورت باز انديشي در نظام آموزشي با محوريت مهارت هاي فني و کاربردي تاکيد کرد.

به گزارش نصر، سرپرست اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در نشست نمایندگان مجموعه ادارات و سازمان های تابعه وزارت در استان و نمایندگان تشکل های کارگری و کانون بازنشستگان استان با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای خدمات رسانی مجموعه ادارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جامعه کار و تولید استان افزود: آذربایجان شرقی با۳۶ شهرک صنعتی ۱۷ ناحیه و ۱شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی  با ۴۵۰۰ کارگاه فعال و ۵۰۰۰ تعاونی و ۲۶۸ معادن در حال بهره برداری یکی از صنعتی ترین استان های کشور است.

حسین فتحی افزود: یکی از ویژگی های بازار کار وجود فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که باز اندیشی در نظام آموزشی با محوریت مهارتی و کاربردی را ضروری خواند.

وی با اشاره به تحولات عظیم در آینده کار مولفه‌های بازار کار و آینده کار در عرصه جدید را بیان کرد.
فتحی ادامه داد: در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش خصوصی، عارضه یابی و آسیب شناسی واحد های تولیدی مشکل دار را ضروری خواند فتحی بر رونق تولید و شکوفایی اقتصاد با مشارکت شرکای اجتماعی تاکید کرد و افزود: در واگذاری واحد های تولیدی اهلیت افراد باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار