عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

القای خطر وقوع جنگ، اشتباه خامی است/ مردم را سرگرم می کنند تا ضعف مدیریتی خود را بپوشانند

1398/03/18 - 11:29 - کد خبر: 2118
آیت الله مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

نصر: آیت الله شبستری گفت: برخی در داخل کشور هم می خواهند مردم را سرگرم کنند تا مردم از مشکلات اقتصادی موجود ابراز ناراحتی نکنند،ضعف مدیریتی خود را پنهان می کنند ولی باید گفت: این ترفندها نتیجه ای نخواهد داد.

به گزارش نصربه نقل از آناج ،آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به جنگ روانی داخلی و خارجی دشمن اظهار داشت: جنگ روانی علیه ملت ایران را آمریکا شروع کرده و کشور های اروپایی با تاسی از آمریکا در برای رسیدن به مقاصد خویش در صدد فشار به ملت ایران هستند.

جنگ اقتصادی دشمن گذرا خواهد بود

وی گفت: دشمن در جنگ روانی خود در دو جبهه فعال است در عرصه خارجی در تلاش است مردم را از گرانی و تورم بترساند، ولی با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب، این جنگ اقتصادی گذرا خواهد بود و باید صبر کرده و به نظام و انقلاب پایبند باشیم.

نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: فعالیت دشمن در داخل هم بدین صورت است که می خواهند با القای خطر جنگ ذهن ها را منحرف کنند، اینگونه القا می کنند که خطر جنگ وجود دارد پس برای همین باید به دنبال مذاکرات برویم و تن به ذلت بدهیم اما خوشبختانه اکثریت ملت ایران نسبت به این مسائل آگاهی های لازم را دارند.

آیت الله شبستری افزود: ارتباط دادن همه مشکلات کشور به برجام نادرست است، خروج آمریکا از برجام و به تبع آن اقدامات متقابل جمهوری اسلامی ایران از جمله، مهلت 60 روزه به سه کشوراروپایی، نشان دهنده عزم ایران برای رسیدن به حقوق خود است زیرا صبرمان هم حدی دارد و لازم هم باشد پاسخ محکم تری هم خواهیم داد.

نماینده مردم آذربایجان در مجلس خبرنگان رهبری تصریح کرد: برخی در داخل کشور هم می خواهند مردم را سرگرم کنند تا از مشکلات اقتصادی موجود ابراز ناراحتی نکنند،ضعف مدیریتی خود را پنهان می کنند ولی باید گفت: این ترفندها نتیجه ای نخواهد داد.

می خواهند با تزریق نا امیدی مردم را دلسرد کنند

امام جمعه سابق تبریز بیان داشت: واقعیت مطلب این است که این ملت در طول چهل سال در مقابل تهدیدات مقاومت کرده اند، عده ای با تزریق ناامیدی در جامعه مردم را دلسرد می کنند ممکن است این ترفندها در توده کوچکی از مردم  موثر واقع شود ولی به بیان کلی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، فریب این ترفند ها را نمی خورند و سودجویان بدانند این کار، اشتباه خامی است که در نهایت به ضرر خودشان خواهد بود.

انتهای پیام/

پژوهشیار