رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تبریز خبر داد:

آغاز عملیات احداث بیمارستان بازنشستگان در خاوران تبریز

1399/03/03 - 11:06 - کد خبر: 20682
تخت بیمارستان، بیمارستان

نصر: دبیر خانه کارگر تبریز از آغاز عملیات احداث بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی بازنشستگان در شهرک خاوران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش نصر، کریم صادق زاده در گفت و گویی افزود:  پیگیر احداث مجتمع بزرگ ورزشی  وآموزشی و رفاهی واقامتی ویژه بازنشستگان تبریزدر شهرک خاوران هستیم.
وی ادامه داد: زحمات مسئولین در تصویب و اجرایی شدن پروژه بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی بیمه شدگان تامین اجتماعی جای قدردانی دارد.
 عضو شورای شهر تبریز و دبیر اجرایی  خانه کارگر استان آذربایجان شرقی در مراسمی که بدین منظور ترتیب یافته بود اعلام کرد و گفت: این پروژه از اهمیت بسیار بالایی در منطقه در بحث درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی خواهد داشت . رئیس کانون بازنشستگان و دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز همچنین افزود : بی شک خدمت به جامعه بزرگ کارگری و بازنشستگی و اقشار ضعیف و آبرومند جامعه جزو باارزشترین کارها محسوب می شود. او تصریح نمود: توجه به رفاه و آسایش بازنشستگان جزو برنامه و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری است.

صادق زاده در ادامه از تلاش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم ، دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی ، دکتر ایرج شهین باهر  شهردار ،  اعضا و ریاست شورای اسلامی کلانشهر تبریز و مدیران کل سازمان های مربوطه در راستای اجرای این پروژه رفاهی و خدماتی قدردانی کرد و  احداث این بیمارستان را گره گشایی از یکی از اساسی ترین مشکلات این قشر دانست.
رییس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تبریز در ادامه سخنان خود گفت :
احداث وساخت مجتمع فرهنگی ، ورزشی و آموزشی و رفاهی واقامتی ویژه بازنشستگان کلانشهر تبریز یک ضرورت است که امیدواریم با مساعدت شهردار و اعضای شورای شهر با تخصیص و خرید زمینی در شهرک خاوران بزودی تحقق یابد.
انتهای پیام/

پژوهشیار