اداره کل استاندارد استان اردبیل رتبه اول کشوری را کسب کرد

1399/02/31 - 11:49 - کد خبر: 20555
اداره کل استاندارد

نصر: اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی یک ساله ادارات کل استاندارد استان‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، رتبه اول کشوری را کسب کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مدیرکل استاندارد استان اردبیل روز چهارشنبه در جلسه کمیته فنی این اداره کل، بهبود عملکرد و تعالی سازمانی را روندی مداوم عنوان کرد و گفت: مجموعه اداره کل استاندارد استان تا تلاش و تعهد سازمانی موفق به کسب رتبه اول در بین ادارات کل استاندارد ۳۱ استان کشور شده است.
هاشم علایی با اشاره به تداوم افتخارآفرینی اداره کل استاندارد استان اردبیل در ارزیابی استانی و کشوری در سال های اخیر افزود: این اداره کل طبق اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ با کسب ۱۹۸۸.۱۱ امتیاز از ۲۰۰۰ امتیاز در شاخص‎های اختصاصی و عمومی موفق به کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی شده است.
وی با بیان این که این اداره کل در شاخص‌های اختصاصی موفق به کسب امتیاز کامل و تحقق ۱۰۰ درصدی  برنامه عملیاتی شده است، ادامه داد: اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل در شاخص‌های عمومی نیز ۹۸۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را در شاخص برنامه اصلاح ساختار سازمانی، برنامه دولت الکترونیک، برنامه مدیریت انسانی، شفافیت مالی، بهبود فضای کسب و کار، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی به شکایات و مدیریت عملکرد کسب کرده است.
علایی اضافه‌کرد: اداره کل استاندارد استان اردبیل در ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی طی چندین سال گذشته مسیر رو به پیشرفتی را طی کرده و برای سومین سال پیاپی موفق به کسب تندیس اداره کل برتر استانی در جشنواره شهید رجایی شده است.
۳۷۰ واحد تولیدی با ۶۹۷ فرآورده و محصول در زمینه تولید مصالح ساختمانی، صنایع غذایی و کشاورزی، صنایع شیمیایی، مکانیک فلزشناسی، بسته بندی و سلولزی، فلزات گران‌بها، برق، نساجی و مهندسی پزشکی در استان اردبیل زیر پوشش اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی قرار دارد.
هم‌اکنون ۲۹ آزمایشگاه تخصصی بخش خصوصی در زمینه تولید مصالح ساختمانی، کالیبراسیون، صنایع غذایی و تست مخازن خودروهای دوگانه‌سوز و پنج واحد آزمایشگاه در زمینه میکروبیولوژی با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل همکاری دارند.
انتهای پیام/

پژوهشیار