مهندس بدری سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز؛

دستگاه ریپیتر دوم بی سیم شبکه ارتباطی سازمان آتش نشانی تبریز نصب شد

1399/02/15 - 15:40 - کد خبر: 19670
دستگاه ریپیتر

نصر: در راستای بهسازی شبکه بی سیم، سهولت و کیفیت مکالمات در همه نقاط شهری، ریپیتر دوم بی سیم این سازمان در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان در وادی رحمت تبریز نصب و راه اندازی شد.

به گزارش نصر، هادی بدری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز از نصب و راه اندازی دستگاه ریپیتر بی سیم در وادی رحمت تبریز خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات، بدری با بیان اینکه نصب ریپیتر دوم باعت ارتقاء و سهولت در ارتباطات در عملیات های آتش نشانی می شود افزود:  در راستای بهسازی شبکه بی سیم، سهولت و کیفیت مکالمات در همه نقاط شهری، دستگاه ریپیتر دوم بی سیم این سازمان در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان در وادی رحمت تبریز نصب و راه اندازی شد.

بدری با اشاره به اینکه استفاده از بی سیم یکی از بهترین ابزارها برای برقراری ارتباط در ارگان های عملیاتی و امدادی می باشد، گفت: در برخی از مشاغل، بی سیم نقش حیاتی دارد، بطوری که آتش نشان ها با داشتن ارتباط بهتر می توانند بدون نگرانی و با اطمینان کامل، با همکاران خود در تمامی شرایط در ارتباط باشند و توان عملیاتی خود را ارتقاء دهد.

گفتنی است، ریپیتر مذکور به عنوان پشتیبان سایت عون بن علی و همچنین برای افزایش ارتباط بهتر در شبکه رادیویی در شرایط بحران نصب و راه اندازی شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار