توسط مجتمع مس سونگون صورت پذیرفت؛

تجهیز و راه اندازی نقاهتگاه در ورزقان

1399/02/08 - 15:35 - کد خبر: 19269
نقاهتگاه سونگون نقاهتگاه سونگون نقاهتگاه سونگون نقاهتگاه سونگون نقاهتگاه سونگون نقاهتگاه سونگون نقاهتگاه سونگون

نصر: مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات از تجهیز و راه اندازی نقاهتگاه چهل تخت خوابی توسط مجتمع مس سونگون در سالن ورزشی اداره ورزش و امور جوانان شهرستان ورزقان خبر داد.

به گزارش نصر، محمد حسین ایازی با اشاره به اقدامات خوب ستاد مقابله با کرونا شهرستان ورزقان گفت: جلسات این ستاد با حضور مسئولین امر به صورت منظم برگزار می گردد و با بررسی و رصد اخبار و وضعیت شهرستان در خصوص راهکارهای لازم جهت ادامه مبارزه با این بیماری، تصمیمات لازم اتخاذ می گردد.
وی با اشاره به تصمیم این ستاد برای احتیاط بیشتر و ضرورت ایجاد نقاهتگاه برای درمان شدگان این بیماری افزود: طبق اعلام موضوع با نظر فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و سایر مبادی ذیربط به مجتمع مس سونگون، مدیر مجتمع مس آذربایجان دستور تسریع در اقدام برای تجهیز این نقاهتگاه را دادند که با توجه به تعیین محل آن یعنی سالن ورزشی اداره ورزش و امور جوانان، مجتمع مس سونگون اقدام به تجهیز و راه اندازی این مرکز را کرد.
ایازی در پایان با اشاره به روند کاهشی این بیماری در کشور گفت: الحمدالله طبق آمارهای اعلامی کشور و همچنین استانی، این بیماری روند کاهشی  به خود گرفته است و انشالله با رعایت موارد تذکر داده شده از سوی وزارت بهداشت از قبیل حفظ فاصله اجتماعی، رعایت اصول بهداشتی فردی و اجتماعی، استفاده از ماسک و ... بر این بیماری پیروز خواهیم شد ولی این به معنای اتمام کار نیست و ستادهای مقابله با کرونا شهرستان و همچنین مجتمع مس سونگون، با جدی گرفتن پیام های بهداشتی در خصوص پیک بعدی این بیماری، تلاش می کنند با جدی گرفتن این نکات، در ریشه کنی این بیماری تلاش نموده و انشالله این بیماری منحوس را به طور کامل شکست بدهیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار