خبر/

دستگیری متهم زورگیر به شیوه مسافرکشی در تبریز

1399/02/05 - 23:57 - کد خبر: 19075
زورگیری

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: فردی با هویت(ع.ن) که با شیوه مسافر کشی اقدام به اخاذی و زورگیری از شهروندان می‌کرد، توسط ماموران کلانتری ۱۷ تبریز دستگیر شد.

به گزارش نصر، سرهنگ فرهنگ نوروزی در تشریح این خبر اظهار کرد: عصر روز جمعه راننده یک دستگاه خودروی پراید با نصب تابلوی تاکسی بر روی خودرو، یک خانم را در منطقه باغمیشه تبریز سوار می‌کند که با توجه به حرکات غیر عادی در هنگام سوار کردن مسافر، راننده یک دستگاه خودروی دیگر به وی مشکوک شده و موضوع را به پلیس گزارش می‌کند.
وی افزود: ماموران بلافاصله در محل حاضر و با همکاری مردم خودرو را متوقف و راننده را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.
وی با بیان این‌که فرد مذکور با شیوه جدید و طراحی داخل خودرو، اقدام به سرقت از افراد به عنوان مسافر می‌کرد، ادامه داد: متهم تاکنون به دو فقره زورگیری با شیوه مذکور اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی در دست اجراست.
سرهنگ نوروزی گفت: پلیس استان از همکاری مردم ولایت مدار تبریز در بحث دستگیری این متهم تقدیر و تشکر می‌کند و به شهروندان دیگر توصیه می‌کند از سوار شدن به خودروهای مسافر کش شخصی خودداری کنند و اگر شکایتی در این خصوص داشته باشند به کلانتری 17 تبریز مراجعه کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار