خبر/

پایین بودن کیفیت آسفالت معابر تبریز توجیه فنی ندارد/ لزوم پیگیری کم کاری در پروژه خیابان طبیعت

1399/01/27 - 10:51 - کد خبر: 18417
آسفالت

نصر: رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با وجود کارخانه بزرگ پخت آسفالت شهرداری در تبریز و کیفیت بالای آسفالت تولیدی این مجموعه نباید عمر آسفالت معابر تبریز کم تر از ۱۰ سال باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نصر، عبداله تقی پور در بازدید از مجموعه تولید آسفالت شهرداری تبریز با بیان اینکه در سال جاری ۱۸۰ میلیارد تومان برای آسفالت رویه معابر تبریز اختصاص یافته گفت : این مقدار تقریبا ۳۵۰ هزارتن آسفالت را شامل می‌شود که ۲۲۰ هزار تن آن توسط کارخانه سازمان عمران تولید خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر آسفالت تولیدی در این کارخانه برابر با استاندارد‌های تایید شده باشد و عملیات زیرسازی و احداث نیز مطابق با استاندارد‌ها انجام شود و مشکلی در حمل و پخش وجود نداشته باشد باید حداقل عمر آسفالت تبریز بیش از ۱۰ سال باشد گفت: در سال های گذشته مردم از پایین بودن کیفیت آسفالت ناراضی بودند اما در سال ۹۹ با تضمینی که مدیرعامل سازمان عمران شهرداری و معاونت عمرانی شهردار داده اند حداقل عمر آسفالت‌ ریزی‌های جدید ۱۰ سال خواهد بود.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک همچنین در بازدید از خیابان تازه تاسیس طبیعت در منطقه ولی امر به شهرک رشدیه ضمن انتقاد از نحوه اجرای پروژه و همچنین کم‌کاری های صورت گرفته گفت: هنوز ۶ ماه از افتتاح پروژه نگذشته که شاهد ترک برداری آسفالت و نشست در این خیابان هستیم.

وی افزود: هرچه سریع تر باید نسبت به شناسایی مقصرین اقدام کرده و از مسببین مربوطه خسارت وارده به بیت المال را اخذ کرد.

عبداله تقی‌پور در پایان گفت: کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز پیگیر مطالبه به حق شهروندان در  پروژه خیابان طبیعت خواهد بود و نتیجه به شهروندان اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این بازدید که با حضور رییس شورای اسلامی شهر تبریز و رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز شورای اسلامی شهر تبریز و نایب رییس این کمیسیون انجام شد، حاضرین در جریان آخرین اقدامات وپیشرفت‌ها در زمینه تولید آسفالت، پروژه همسان پل کابلی، خیابان تازه تاسیس طبیعت و ساختمان در حال احداث شهرداری منطقه یک قرار گرفتند.
انتهای پیام/

پژوهشیار