مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی تاکید کرد:

"جهش تولید" سرلوحه فعالیت های امسال بانک توسعه تعاون

1399/01/26 - 07:47 - کد خبر: 18312
غفور اصغر رضایی

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: امسال بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری موضوع "جهش تولید" در سرلوحه فعالیت های این بانک قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ غفور اصغر رضایی در شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی با اشاره به راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون برای سال 1399 اظهار داشت: این راهبردها که همه ساله از سوی مدیر عامل محترم بانک ابلاغ می شود امسال با رویکرد کمک به تحقق شعار جهش تولید ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: " تأمین نیاز سرمایه در گردش کسب‌وکارهای خرد، کوچک و متوسط با رویکرد تحقق شعار " جهش تولید " اولین بند از این راهبردهای هفتگانه است که نشان از اولویت دهی فعالیت های این بانک به موضوع جهش اقتصاد دارد.
وی اضافه کرد: بی‌تردید یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای امکان فعالیت بنگاه‌های تولیدی و همچنین استمرار فعالیت، تأمین نیاز سرمایه در گردش می‌باشد که مسلماً نیازسنجی و ظرفیت سنجی از تولیدکنندگان واقعی که در سطوح خرد و کوچک و متوسط فعالیت می‌نمایند علاوه بر کمک به ماندگاری و ادامه روند فعالیت بنگاه اقتصادی باعث تولید و حفظ اشتغال گردد.
رضایی اضافه کرد: بانک ها به ویژه بانک مرکزی ، به عنوان متولی سیاست های پولی و ارزی، برای پشتیبانی از «جهش تولید»، به شکل دادن محیطی کمک می کند تا سیاست های کلان اقتصادی، شفاف و پیش بینی پذیر و ریسک ها برای سرمایه گذاری و تولید قابل مدیریت باشد.
وی ابراز امیدواری کرد : امسال به واسطه تاکیدات صورت گرفته به موضوع جهش تولید و با توجه به اقتصادی و صنعتی بودن استان آذربایجان شرقی شاهد تحولات عظیمی در اقتصاد استان باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار