رئیس ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری تبریز خبر داد:

تداوم گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر به همت شهرداری تبریز

1399/01/23 - 16:35 - کد خبر: 18127
محمدحسین حسن زاده

نصر: رئیس ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری تبریز گفت: ضدعفونی و محلول پاشی سطح شهر همزمان با شروع طرح جدید زمانبندی ضدعفونی مناطق مختلف شهر و محلات و معابر همچنان با تمام توان و در طیف وسیع ادامه دارد.

به گزارش نصر، محمدحسین حسن زاده با بیان اینکه ضد عفونی سطح شهر و مناطق همجوار تا اعلام نهایی ریشه کنی ویروس منحوس کرونا به طور مستمر و بدون وقفه در جریان خواهد بود، افزود: رسالت اصلی ستاد پیشگیری علاوه بر افزایش آگاهی در راستای مراحل و نحوه مقابله با این ویروس، حفظ ایمنی و امنیت شهروندان است. 

 حسن زاده اظهار کرد: این ستاد از اولین دقایق شروع بکار در صف اول مقابله و مبارزه با این دشمن بیولوژیک بوده و با همکاری مجموعه های دیگر شهرداری و متولیان سلامت از هیچ کوشش و خدماتی دریغ نکرده اند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد پیشگیری علاوه بر ارائه خدمات محلول پاشی و ضدعفونی همانند روزهای قبل برای توزیع محلول ضدعفونی به نمایندگان نیروهای داوطلب و خودجوش مردمی جهت تسریع این عملیات  و گستردگی دامنه ضدعفونی با تمام امکانات آمادگی دارد.

حسن زاده ادامه داد: از آغازین ساعات شروع هفته طبق برنامه زمانبندی و در فاز جدید که از بیست و سوم فروردین شروع میشود چهار جهت سطح شهر و علی الخصوص نقاط با شیوع بالا محلول پاشی و ضد عفونی خواهند شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار