فرماندار هشترود:

نزدیک 100 درصد مردم هشترود غربالگری سلامت شده‌اند

1399/01/23 - 12:44 - کد خبر: 18097
فرماندار هشترود، امین امینیان

نصر: فرماندار هشترود با بیان این‌که نزدیک 100 درصد مردم هشترود از نظر ابتلا به کرونا غربالگری شده‌اند، گفت: بانوان باردار، شیرده و افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند می‌توانند با دور کاری کارهای خود را انجام داده و به صورت شیفتی در سر کار حاضر شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، امین امینیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در سطح منطقه و ضرورت رعایت فاصله‌ها، خودروهای غیربومی، همچنان حق ورود به هشترود را ندارند.

وی افزود: مدارس، دانشگاه‌ها، پارک‌ها، مراکز تفریحی، هر گونه تجمع و تفرجگاه‌ها همچنان تعطیل بوده و ادارات نیز تا اطلاع ثانوی با دو سوم نیرو به کار خود ادامه خواهند داد.

امینیان اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد با همکاری سایر مردم با راه اندازی پویش "در خانه بمانیم" و "مرهمی برای آسیب دیدگان باشیم" کار امداد رسانی در حوزه‌های مختلف را شروع کرده و تا ریشه کن شدن کامل این بیماری به کار خود ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: بازگشایی واحد های صنفی کم خطر فقط با ثبت نام در سامانه سلامت امکان پذیر است، لذا اصناف باید برای برای ادامه کسب و کار در این سامانه ثبت نام کرده و با تکمیل فرم تعهد، موازین بهداشتی را رعایت کرده و دستورالعمل صادره از وزارت بهداشت را در دید عموم نصب کنند.

وی از عموم مردم هشترود خواست تا در صورت مشاهده مورد مشکوک بیماری کرونا در شهر و روستاها با شماره تلفن 04152621119 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار