با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز/

برنامه تلویزیونی «ورزش در خانه» روی آنتن می‌رود

1399/01/20 - 17:45 - کد خبر: 18029
ورزش

نصر: برنامه "ورزش در خانه" به‌منظور جبران فقر حرکتی و کمبود حرکات ورزشی اقشار مختلف توسط صدا و سیمای آذربایجان شرقی و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به صورت روزانه از طریق شبکه سهند پخش می‌شود.

به گزارش نصر، با توجه به شیوع ویروس کرونا، حضور شهروندان تبریزی در خانه و لزوم حفظ سلامتی جسمی و تندرستی همشهریان، برنامه "ورزش در خانه" با مشارکت این سازمان و توسط صداوسیمای آذربایجان شرقی تهیه شده است.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در این رابطه گفت: در ایام حاضر، استفاده بیشتر از تلفن‌های همراه، کمبود حرکات ورزشی و فقر حرکتی در این دوران می‌تواند مشکلات جسمی مختلفی ایجاد کند اما انجام حرکات ورزشی اصولی که بر اساس آخرین آموزش‌های روز دنیا ارائه می‌شود، می‌تواند این مشکلات را کاهش داده و رفع نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی افزود: بر همین اساس در برنامه تلویزیونی "ورزش در خانه"، از حرکات آرام به سخت آموزش داده می‌شود تا اقشار مختلف با بهره‌مندی از این آموزش‌ها، بخشی از فقر حرکتی و کمبود حرکات ورزشی را در دوران قرنطینه خانگی جبران نمایند.

برنامه "ورزش در خانه" که کار ضبط آن به پایان رسیده به صورت روزانه از طریق شبکه استانی سهند پخش می‌شود.
حرکات ورزشی این برنامه با حضور حامد جعفری، مدرس دانشگاه و مربی تیم تکواندو نونهالان ایران، و دیگر اساتید این حوزه طراحی و آموزش داده می شود.

پیش از این نیز پویش "در خانه بمانیم"، مسابقه "در خانه بخوانیم" و تولید آثار هنری به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت همشهریان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اجرا شده بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار