سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خبر داد:

اجرای مرحله سوم پیشگیری از شیوع کرونا در محلات پرخطر تبریز

1399/01/16 - 12:00 - کد خبر: 17656
ضدعفونی

نصر: سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: با دستور شهردار مرحله سوم عملیات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با اجرای عملیات ضد عفونی بر پایه محلات پرخطر اجرا شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، هادی بدری امروز در یک گفت وگویی خبری با اعلام این خبر اظهار کرد: مسیرهای پر تجمع به دلیل احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا باید بیش از پیش مد نظر قرار گرفته و شهروندان این مناطق نیز رعایت اصول بهداشتی را مورد توجه قرار دهند تا هر چه سریع‌تر میزان شیوع این ویروس کاهش یافته و قطع شود.

پیش از این معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرده بود تمهیدات زیادی در این مناطق پرخطر انجام گرفته، ولی همچنان آمار در حال افزایش بوده و امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این روند کنترل شود.

روزبه رجایی افزود: محلاتی از قبیل قراملک، مارالان، ولیعصر، سردرود و یکه دکان و بهشتی بیشترین تردد مبتلایان به کرونا را دارد.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما بر مقابله با تشدید ویروس و بهترین راه همان پیشگیری است؛ بهترین پیشگیری هم رعایت نکات بهداشت و عدم تجمع و ماندن در خانه است.

کلان شهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز از جمله شهرهای کشورمان است که شیب ابتلا به کرونا در آن روزهای نخست بسیار پایین  بود، اما بعد از چهارشنبه آخر سال و خرید عید منحنی شیوع کرونا در آن به سرعت صعودی شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار