گزارش/

کلنگ احداث چهارمین هتل پنج ستاره تبریز زمین زده شد/ "چنلی بل" هتلی پنج ستاره در تبریز

1398/03/01 - 17:11 - کد خبر: 1760
کلنگ احداث چهارمین هتل پنج ستاره تبریز

نصر: مراسم کلنگ زنی مجموعه گردشگری، فرهنگی ورزشی هتل پنج ستاره "چنلی بل" در تبریز با حضور مسئولین شهر تبریز انجام شد.

به گزارش نصر، مراسم کلنگ زنی مجموعه گردشگری، فرهنگی ورزشی هتل پنج ستاره "چنلی بل" در تبریز با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرجواد مرعشی، تولیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع)تهران، همچنین مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع و اعضای شورای شهر و شهردار کلانشهر تبریز برگزار شد.

اسماعیل آقازاده یکی از سرمایه گزاران این مجموعه به مشخصات این هتل اشاره کرد و گفت: مجری این مجموعه شرکت توسعه تجارت "چنلی بل" می باشد که در حدود 50 هزار مترمربع زیربنای کلی مجموعه در منطقه مرزداران تبریز می باشد.
وی به جزئیات مجموعه اشاره کرد و گفت: این هتل در 13 طبقه که سه طبقه در سمت غربی و پنج طبقه در سمت شرقی مجموعه زیرزمین می باشد.

آقازاده به زمان پیش بینی شده برای اتمام پروژه اشاره کرد و ادامه داد: زمان پیش بینی شده برای اتمام این پروژه حدود سه سال می باشد و و امیدواریم در تابستان سال 1401 شمسی شاهد افتتاح این پروژه بزرگ باشیم.

وی همچنین به طراحی این پروژه اشاره کرد و گفت: طراحی این پروژه بر اساس استاندارهای روز دنیا می باشد و کاربری های جذاب، تامین نیازهای شهر، استفاده از پتانسیل زمین، استفاده از فناوری های نوین ساختمانی دیگر مواردی هست که در طراحی این مجموعه حساسیت بیشتری داشته ایم.

یکی از اعضای سرمایه گزار هتل "چنلی بل" ادامه داد: دیگر مواردی که حساسیت بیشتری در آن داشتیم بحث پدافند غیر عامل می باشد که روی این مسئله بسیار تمرکز کرده ایم.
اسماعیل آقازاده ادامه داد: این هتل 5 ستاره با بیش از 100 اتاق و سوئیت می باشد و می توان به دیگر مجموعه های این هتل به مجموعه ورزشی آمادگی جسمانی، باشگاه ورزشی بولینگ، باشگاه ورزشی تیر اندازی، شهر بازی مدرن، پردیس های سینمایی، سالن آمفی تئاتر 600 نفره، سالن همایش های بین المللی 1200 نفره، فودکورت با رویکرد بومی و همچنین روف گاردن با امکانات ویژه گردشگری اشاره کرد.

وی همچنین به ویژه گی و تفاوت های برجسته این مجموعه اشاره کرد و گفت:  ویژه گی و تفاوت های برجسته این مجموعه  با مجموعه های دیگر می توان به پردیس سینمایی استاندارد ، مجهز بودن به پد هلیکوپتر و سالن آمفی تئاتر چند منظوره نیم گرد در منطقه شمالغرب کشور اشاره کرد و گفت که هر کدام از این ویژه گی ها در حد خود منحصر به فرد می باشد.
همچنین در پایان این مراسم سونیا اندیش نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: در شورای شهر تبریز بسیار علاقه مندیم که تبریز را محل جذب سرمایه گزاران بکنیمو تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهیم.

وی در ادامه گفت: امیدواریم برای رونق تولید و جذب سرمایه و منابع مالی گام های خوبی را برداشته باشیم.

این گزارش می افزاید، بعد از مراسم سخنرانی مهمان با کاشت درخت در محوطه مجموعه، مراسم کلنگ زنی را توسط حجت الاسلام و المسلمین میرجواد مرعشی انجام گرفت.

انتهای پیام/

پژوهشیار