مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان؛

جاده‌های زنجان مه آلود همراه با کولاک است

1399/01/04 - 10:40 - کد خبر: 17039
کولاک، برف

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون کولاک شدید همراه با مه غلیظ در جاده‌های کوهستانی این استان موجب کاهش دید رانندگان شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، عبدالحسین علی اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: در حال حاضر در جاده های زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق مه غلیظ همراه با کولاک شدید دید رانندگان را کاهش داده است.

وی تاکید کرد: در مسیرهای زنجان - بیجار و نیک پی - ماهنشان نیز مه غلیظ جاده ها را فرا گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در جاده های زنجان - دندی، خدابنده - همدان، دندی - تخت سلیمان و سلطانیه به خدابنده نیز کولاک شدیدی در جریان است.

علی اکبری خاطرنشان کرد: در آزادراه های استان زنجان نیز کولاک مقطعی وجود دارد و تردد به صورت عادی در این مسیرها جریان دارد و رانندگان باید از ترددهای غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند.

وی اظهار داشت: مسافران و رانندگان در صورت وجود ضرورت برای تردد از طریق شماره ۱۸۱۶ مرکز راهداری استان زنجان از وضعیت جاده ها مطلع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: برای اطلاع از وضعیت جاده های دیگر استان های کشور سامانه ۱۴۱ ونرم افزار موبایلی ۱۴۱ راحت‌ترین روش ممکن است.

علی اکبری خاطرنشان کرد: راهداران در ۳۰ گردنه کوهستانی استان مستقر و در حال ارائه خدمات هستند.
انتهای پیام/

پژوهشیار