در پی شیوع کرونا ویروس/

فرماندار اسکو: پاساژها و اماکن تجاری اسکو، ایلخچی و سهند تعطیل شد

1398/12/25 - 14:18 - کد خبر: 16645
بابک رضی منش

نصر: فرماندار شهرستان اسکو از تعطیلی پاساژها و اماکن تجاری اسکو، ایلخچی و سهند خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، بابک رضی منش شامگاه شنبه در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: برای غلبه و پیشگیری از شیوع این ویروس نیازمند عزم همگانی و همکاری جدی مردم هستیم.

وی افزود: بدون همکاری جدی مردم امکان قطع زنجیره فراهم نخواهد شد و این اپیدمی در مدت زمان کم جمع کثیری از مردم را درگیر خواهد کرد.

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه خاطر نشان کرد: در صورت تداوم این شرایط و روند حضور مردم در جامعه امکان مدیریت موضوع سخت‌تر و امکانات درمانی شهرستان پاسخگوی بیماران نخواهد بود.

رضی منش با بیان اینکه از فردا اماکن تجاری، پاساژهای شهرهای اسکو، سهند و ایلخچی تعطیل است تصریح کرد: به دنبال درخواست اکثریت اهالی و به منظور صیانت از سلامت شهروندان و بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در شهرستان اسکو، صرفاً اماکن تجاری و پاساژها در راستای پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل است.

فرماندار شهرستان اسکو در پایان گفت: همچنین فعالیت کلیه واحدهای صنفی به غیر از مراکز درمانی، مطب پزشکان، تجهیزات پزشکی، داروخانه‌ها، دامپزشکان، صنف قصابان، نانوایان، مرغ پرکنده فروشان، میوه و تره‌بار و سوپرمارکت‌ها، هایپر مارکت ها بلا مانع بوده و فعالیت بقیه صنوف ممنوع و تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود و در صورت عدم توجه با متخلفان برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار