حاجی میرزایی؛

مدارس شبکه اجتماعی داخلی راه‌اندازی کنند

1398/12/25 - 10:43 - کد خبر: 16616
محسن حاجی میرزائی

نصر: وزیر آموزش و پرورش، با صدور بخشنامه‌ای از مدیران مدارس خواست شبکه اجتماعی داخلی مناسب با مدرسه راه اندازی کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محسن حاجی میرزایی با صدور بخشنامه‌ای انتخاب شبکه اجتماعی داخلی مناسب مدرسه و تکمیل اطلاعات معلمان و کلاس‌های درس را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

وی در متن این بخشنامه آورده است که با توجه به لزوم استفاده از فضای مجازی مطابق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اقتضائات شرایط کنونی و ضرورت استمرار امر آموزش و پرورش با بهره‌گیری از امکان‌های موثر موجود در فضای مجازی و با عنایت به تاکیدات مکرر دولت در خصوص استفاده از پیام رسان‌های داخلی در کل مبادلات الکترونیکی و فرایند ایجاد شبکه اجتماعی دانش آموزی، مدیران مدارس موظف‌اند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه پنجم اسفندماه با مراجعه به سامانه سناد نسبت به انتخاب شبکه اجتماعی داخلی مناسب مدرسه و تکمیل اطلاعات معلمان و کلاس‌های درس اقدام کنند.

براساس این گزارش، حاجی میرزایی همچنین پیشتر در حساب کاربری خود در توییتر نوشته بود: برای تحقق هدف مهم ⁧‫آموزش تعطیل نیست‬⁩ باید هر روز معاونان ستادی با مدیران کل استان ها، آنها با مدیران مناطق و در مناطق با مدیران مدارس و آنها نیز با معلمان و معلمان با دانش آموزان در ارتباط و تعامل باشند.

وی تصریح کرد: با این برنامه ها باید از اجرای کامل آموزش غیرحضوری مطابق برنامه درسی هر کلاس اطمینان حاصل کنیم، چون معتقدم آموزش تعطیل نیست.
انتهای پیام/

پژوهشیار