فرماندار اهر؛

تجمع برای مراسم‌های آخر سال در اهر ممنوع شد

1398/12/22 - 15:10 - کد خبر: 16466
عید و کرونا

نصر: فرماندار اهر از ممنوعیت برگزاری مراسمات آخر سال در این شهرستان خبر داد و گفت: هرگونه تجمع در مراسم چهارشنبه سوری در سطح شهر و همچنین پنجشنبه آخر سال در آرامستان‌های اهر ممنوع است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، زاهد محمودی در جلسه نشست فوق العاده ستاد مقابله با کرونا در اهر با اشاره به این‌که در بحث مقابله با کرونا در شهرستان اهر اقدامات اساسی انجام شده است، افزود: با تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌ها و نهادهای وضعیت مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان به نحو احسن مدیریت می‌شود.
وی افزود: چنانچه خدای ناکرده شرایط از مدیریت ما خارج شود، تمام امکانات و فضای اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و بیمارستان قدیم اهر با گنجایش حدود 100 تخت بستری آماده ارایه خدمات به بیماران خواهد بود.
وی از تشدید محدودیت تردد بین شهری در ورودی‌های این شهرستان خبر داد و گفت: از ورود خودروهایی که از شهرهای آلوده به بیماری کرونا به شهرستان اهر عزیمت می‌کنند، تا حدالامکان جلوگیری خواهد شد.
بنا به این گزارش، محمودی همچنین از شهروندان خواست به توصیه‌های بهداشتی عمل کرده و تا حدامکان از رفت و آمدهای بی مورد و غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کرده و خود مراقبتی را جدی بگیرند.
وی در ادامه گفت: طبق مصوبات قبلی ستاد مقابله با کرونا مقرر شده تا تمامی اماکن عمومی از جمله کافه‌ها، رستوران‌ها، بازار هفتگی و … تعطیل شوند ولی در رابطه با تعطیلی بازار آن‌طور که انتظار می‌رفت عمل نشده و نمی‌توانیم اجبار کنیم تا مغازه‌دار مغازه‌ های خود را تعطیل کند، ازاین‌رو باید تمامی اقشار برای رعایت حال دیگران، موارد و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی از نظارت مستمر بر نانوایی‌ها و فروشگاه‌های از نظر بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در سطح شهر خبر داد.
محمودی همچنین از تولید روزانه بیش از 2000 لیتر محلول ضد عفونی کننده در کارگاه‌های تولیدی خبر داد و افزود: کارگاه‌هایی که پیش از این مواد شوینده تولید می‌کردند بنا به شرایط فعلی خط تولید خود را به تولید مواد ضدعفونی کننده تغییر داده‌اند.
انتهای پیام/

پژوهشیار