آزمایش کرونای سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منفی است

1398/12/21 - 17:20 - کد خبر: 16383
عباس کشاورز

نصر: روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: تست کرونای سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منفی است.

به گزارش نصر به نقل از فارس، در پی انتشار اخبار در برخی رسانه‌ها  و طرح شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر مبتلا شدن کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به بیماری کرونا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با رد این ادعا به منظور روشنگری افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کرد.
عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی چند روز قبل به دلیل بروز کسالت به بیمارستان مراجعه و با توجه به مشکوک بودن علائم، از ایشان تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه جواب آن منفی بود. همچنین با توجه به علائم، آزمایشات مربوط به قلب نیز برای ایشان انجام و مشکلی در این زمینه نیز مشاهده نشده است.
بر اساس تشخیص پزشکان، مشکل ایشان از گوش میانی بوده که چند روز استراحت برای ایشان توصیه شده است.
در حال حاضر کشاورز، امور اجرایی وزارت جهاد کشاورزی را به طرق مختلف ویدئو کنفرانس، ارتباط تلفنی، حضور در وزارتخانه برای مسائل مهم، بررسی نامه‌‌ها و گزارش‌ها انجام و دستورات لازم را به موقع صادر کرده به نحوی که هیچ گونه موضوعی معطل نماند.
در ضمن در فضای ملتهب کنونی و نگرانی‌های حادث شده، از رسانه‌ها انتظار می‌رود در انتشار اخبار دقت و حساسیت بیشتری داشته و هر  گونه سؤال و ابهام را قبل از انتشار، صحت و درستی آن را از طریق ارتباط با مرکز روابط عمومی جویا شوند.
انتهای پیام/

پژوهشیار