اطلاع رسانی/// مدیر نمایندگی کرمان موتور در تبریز؛

در راستای اصل مشتری نوازی گام برمیداریم/ توانستیم تندیس طلایی را برای سومین سال متوالی دریافت کنیم

1398/02/28 - 17:16 - کد خبر: 1638
رضا علیپور مهرور

نصر: مدیر نمایندگی کرمان موتور در تبریز گفت: نمایندگی کرمان موتور در تبریز توانسته است با برنده سه سال گواهی نامه حقوق مصرف کننده، نماینده ممتاز در کشور در زمینه رضایت مندی مشتری شود.

به گزارش نصر،"رضا علیپور مهرور" در چهارمین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی به ماهیت فعالیت های شرکت تیزران خودرو تبریز اشاره کرد و گفت: شرکت تیزران خودرو تبریز در سال 1383  در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو تاسیس گردیده و در حال حاضر نمایندگی خودروسازی های کرمان موتور شامل خودروهای جک، لیفان، جیلی و خودروسازی کارمانیا شامل خودروهای BYD و نمایندگی هیوندا را دارا می باشد.

وی به اقدامات صورت گرفته این شرکت در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان اشاره کرد و افزود: ایجاد واحد ( CRM) ارتباط با مشتریان که منفرداً با تمامی مشتریان تماس حاصل شده و از نکته نظر آنها استفاده نموده و با تکریم و احترام به خواسته های مشتریان بر این مهم نایل آمده ایم.

علیپور مهرور ادامه داد: شرکت تیزران خودرو همواره در تلاش بوده تا مشتریان از مجموعه و خدمات ارائه شده رضایت کامل داشته باشند؛ به همین منظور منشور رعایت حقوق مشتریان تدوین و نهادینه گردیده است.

وی با بیان اینکه این شرکت همواره در صدد ایجاد فضای ایده آلی بوده که در آن مشتری احساس رضایت و امنیت نماید، خاطرنشان کرد: این شرکت جهت عرضه هرچه بهتر خدمات بطور مداوم در بالا بردن سطح دانش و اصول مشتری مداری در بین کادر خود کوشش می نماید همچنین جهت سهولت کار و راحتی مشتریان شعباتی در داخل شهر ایجاد نموده است و هموراه خدمات نوین و بهتری برای مشتریان خود عرضه می کند.

مدیرعامل نمایندگی کرمان موتور تبریز تاکید کرد: این شرکت همواره در سایه تلاش و کوشش مدیریت و کارکنان، پله های ترقی را طی نموده چنانچه در سه سال متوالی نماینده برتر کشور در حوزه خدمات پس از فروش بوده و همچنین برای سومین سال متوالی موفق به اخذ تندیس طلایی و رعایت حقوق مصرف کنندگان گردیده است.

علیپور مهرور به اهداف نمایندگی کرمان موتور در تبریز اشاره کرد و تصریح کرد: این شرکت قصد دارد با رعایت عدل و انصاف و با رعایت حقوق مصرف کننده و در نتیجه رضایت مندی مشتریان اصل مشتری مداری را پشت سر گذاشته و برای اولین بار اصل مشتری نوازی را در جامعه پی ریزی کند و در آینده به مشتری مدار ترین مجموعه کشور در میان تمام شرکت ها تبدیل گردد.

وی به اشتغالزایی این شرکت اشاره کرد و ابراز داشت: چنانچه سیاست های حمایتی دولت مساعدت نماید( در خصوص بیمه های تامین اجتماعی یا مالیات های واحدهای اقتصادی)، فکر می کنم موجبات اشتغال هر چه بیشتر در جامعه باشد. ولی در خصوص اشتغال این واحد، سعی نموده ایم با اخذ نمایندگی های جدید و ایجاد جایگاه های خدماتی متنوع و برخورداری از تکنولوژی های نوین و جدید موجبات اشتغال زایی را فراهم نمائیم.

وی اظهار کرد: نمایندگی خودرو در حالت کلی از طرف خودرو ساز مربوط و بازرسی ISQI  اداره صنایع و استاندار ایران ممیزی می گردد و در خصوص نمایندگی ما علاوه  بر دو سازمان ذکر شده، ممیزی جداگانه ای از طرف انجمن حمایت رعایت حقوق مصرف کنندگان نیز به عمل می آید.

مدیرعامل نمایندگی کرمان موتور در تبریز اذعان کرد: بنا به اقتضای شغلی به طور کلی آلاینده های محیط زیست اعم از ضایعات پلاستیک هم چنین محتویات کاتالیت ها، کاغذ، کارتن و روغن  سوخته خودروها جهت بازیافت به مراکز زیر ارسال می گردد و به هیچ وجه وارد چرخه طبیعت نمی گردد.

در پایان همچنین وی شعار «چوخ ایشلیاخ، دوز ایشلیاخ» که به زبان فارسی می شود «کار زیاد، کار درست» را سرلوحه کار خود و کارکنان این شرکت قرار داده است.

 انتهای پیام/

پژوهشیار