استاندار زنجان؛

زنجان در زمینه مواد ضد عفونی کننده و اقلام بهداشتی مشکلی ندارد

1398/12/21 - 12:10 - کد خبر: 16337
فتح الله حقیقی

نصر: استاندار زنجان، گفت: زنجان در زمینه تامین مواد ضد عفونی کننده و اقلام بهداشتی مشکلی ندارد و با اضافه شدن یک واحد تولیدی ماسک در مجموع روزانه بیش از ۸۰هزار ماسک در استان تولید خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، فتح الله حقیقی صبح امروز در جلسه پیشگیری از کرونا، گفت: تمام مراکز گردشگری و هتل‌ها و مسافر خانه‌های استان تعطیل است و از مردم درخواست می‌شود به زنجان سفر نکنند.

وی اظهار کرد: زنجان در بحث مواد ضد عفونی کننده و اقلام بهداشتی مشکلی ندارد و با اضافه شدن یک واحد تولیدی ماسک در مجموع روزانه بیش از ۸۰ هزار ماسک در استان تولید می‌شود.

استاندار زنجا ن، با بیان اینکه این استان نسبت به سایر استان‌ها در خصوص بیماری کرونا وضعیت بدی ندارد ولی باید مردم در خانه بمانند و تمهیدات بهداشتی را رعایت کنند، گفت: استان سمن‌های مردم نهاد و بسیج با جدیت وارد عرصه شده و جوانان ضد عفونی کردن سطح شهر و خیابان‌های استان را انجام می‌دهند.

حقیقی ابراز کرد: از مردم استان درخواست می‌شود سفر نکنند و برای ریشه کنی این بیماری دست دولت را بگیرند.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بیماری کرونا ویروس بسیج شدند و پلیس به هیچ عنوان اجازه ورود خودرو و مسافران غیر بومی را به داخل شهرها را نمی‌دهد و مردم با خانه ماندن خود به ریشه کنی این بیماری کمک کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار