مدیرعامل ایران خودرو تبریز خبر داد:

اقدامات ایران خودرو تبریز برای پیشگیری از شیوع کرونا

1398/12/15 - 10:30 - کد خبر: 15936
حمید حاجی زاد ایران خودرو تبریز

نصر: مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: همه سالن های تولیدی، پشتیبانی و ستادی شرکت ایران خودرو تبریز برای پیشگیری از شیوع ویروس واگیردار کرونا ضدعفونی شدند.

به گزارش نصر، مدیرعامل ایران خودرو تبریز با اعلام این خبر گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و فوری، فرآیند مقابله با ویروس کرونا در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
حمید حاجی زاد منصور با اشاره به اینکه تمامی مبادی ورودی و خروجی این شرکت روزانه ضدعفونی می شود افزود: مدیریت ایمنی و بهداشت مأمور رسیدگی به اقدامات مقابله با کروناست و همه کارکنان مؤظف به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در سراسر شرکت هستند.
 
وی با بیان اینکه در رابطه با ضدعفونی کردن مناطق حساس شرکت خوشبختانه همه کارکنان همکاری لازم را در این زمینه داشته افزود: این کار با هوشیاری و دقت بیشتری انجام می شود و تمام تلاش خود را برای مقابله با این ویروس انجام خواهیم داد.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز تصریح کرد: علاوه بر بهداشت فردی و محیط توسط مدیریت ایمنی و بهداشت در تمامی ساختمان های اداری، سرویس های بهداشتی، سرویس های ایاب و ذهاب نیز عملیات ضد عفونی و نظافت مطابق دستور العمل وزارت بهداشت به صورت روزانه و در چند نوبت انجام می شود.

حاجی زاد منصور تأکید کرد: برای مقابله با این ویروس و جلوگیری از انتشار این بیماری هماهنگی و همکاری لازم نیز با اداره کل بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی استان شده است.

وی ادامه داد: سنجش میزان حرارت بدن کارکنان هنگام ورود و خروج از شرکت، تأکید بر شست و شوی مرتب دست ها، استقرار محلول های ضدعفونی کننده در محل های تعیین شده و ارائه دستورالعمل های لازم در این خصوص از سوی واحد ایمنی و بهداشت و چک کردن مستمر انها، استفاده از دستکش های یکبار مصرف توسط کارکنان رستوران و کلیه رانندگان، تحویل ماسک به کارکنان، استفاده از ظروف یکبار مصرف در وعده های غذایی کارکنان به منظور عدم تجمع در رستوران، آموزش پیشکیری از ابتلای به کرونا و شیوع آن در فضای مجازی به کارکنان و موارد دیگر از جمله اقداماتی است که در در طول چند روز اخیر در جهت مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از ابتلای ان در سطح شرکت ایران خودرو تبریز انجام شده است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز در پایان گفت: موضوع حفظ سلامت کارکنان از اولویت‌های مهم کاری این شرکت است و امیدواریم با اقدام های پیشگیرانه بتوانیم در ریشه کن کردن این بلای انسانی که این روزها گریبان گیر کشورمان شده است جامه عمل بپوشانیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار