/ اختصاصی نصر /

بی احترامی نسبت به مسافران ایرانی در فرودگاه استانبول

1398/12/10 - 13:21 - کد خبر: 15591
فرودگاه استانبول

نصر: یکی از مسافران ایرانی اهل تبریز گرفتار در فرودگاه بین المللی استانبول از برخورد نامناسب عوامل این فرودگاه نسبت به ایرانیان ابراز گلایه کرد.

به گزارش نصر، این مسافر که به دلیل ماموریت کاری به یکی از کشورهای آفریقایی سفر کرده بود در بازگشت به ایران در فرودگاه استانبول اجازه ورود نیافت.
بهزاد . ک در این خصوص به خبرنگار نصر گفت: به محض ورود به فرودگاه استانبول در بخش ترانزیت از ورود من و همراهم ممانعت شد و اجازه ورود به ما ندادند.
سپس پلیس فرودگاه ما را به پزشک فرودگاه ارجاع دادند و آنجا نیز بعد از معاینه به اداره مهاجرت ارجاع دادند که متاسفانه در این حین به هیچ وجه رفتار مناسبی با ما نداشتند.
وی اذعان داشت: اداره مهاجرت ترکیه پاسپورت های ما را دریافت کرده و می گوید باید تا دو ساعت آینده مقصد پرواز تان را مشخص کنید و گرنه به مبدایی که آمدید دیپورت می شوید و با توجه به اینکه پروازهای ایران ممنوع شده است با الاجبار به باکو بلیت گرفته ایم.
بهزاد اضافه کرد: ترس از شیوع کرونا در حالی ترک ها را از ایرانیان ترسانده است که هیچ  کنترلی در فرودگاه روی غیر ایرانی ها و چینی ها صورت نمی گیرد و با این  اوضاع به احتمال زیاد به زودی این کشور هم درگیر شیوع این ویروس خواهد شد.
این در حالی است که حداقل اندازه گیری تب در دو فرودگاه خارطوم و آدیس آبابا در آفریقا بهتر و کامل تر انجام می شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار