مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:

ارایه خدمات غیرحضوری به مددجویان کمیته امداد در آذربایجان شرقی

1398/12/08 - 13:46 - کد خبر: 15483
کمیته امداد

نصر: مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح جزئیات ارایه خدمات غیرحضوری به مددجویان تحت حمایت جهت رعایت اصول ایمنی و مقابله با بیماری‌های ویروسی پرداخت.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمد کلامی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در برابر شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: کمیته امداد آذربایجان شرقی همچون سایر ایام پاسخگوی مردم بوده و اختلالی در روند خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان ایجاد نشده است.
وی افزود: سامانه اینترنتی e.emdad.ir آماده ارائه خدمات اینترنتی و غیرحضوری است و مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌توانند از خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی در 27 سرفصل در حوزه‌های اشتغال، وام، فرهنگی، مشاوره، بهداشت و درمان، ازدواج، مسکن و حمایت‌های خاص بدون مراجعه حضوری بهره‌مند شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در این روش مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی  e.emdad.ir  با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان، وی خاطر نشان کرد:  درخواست‌های ثبت شده توسط مددجویان در کمترین زمان ممکن به صورت هوشمند به کارتابل مددکار خانواده در سیستم جامع خدمات حمایتی این نهادمنتقل شده و رسیدگی می شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار