مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا آذربایجان‌غربی؛

دو باب مغازه فروش تجهیزات پزشکی در ارومیه پلمب شد

1398/12/06 - 10:15 - کد خبر: 15292
پلمب، پلمب

نصر: مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: دو باب مغازه فروش تجهیزات پزشکی به علت تخلف‌های مختلف از جمله گرانفروشی و احتکار با دستور قضایی پلمب شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، لعیا صدیق راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: با دریافت شکایت‌های مردمی در خصوص کمیاب‌شدن و افزایش قیمت ماسک و لوازم پزشکی، طی یک روز از ۱۰ واحد فروش و شرکت پخش در ارومیه بازدید شد.
وی اضافه کرد: در این بازدیدها دو مغازه به دلیل احتکار و گران فروشی ماسک بهداشتی با هماهنگی و دستور معاون دادستان عمومی و انقلاب ارومیه پلمب و از ادامه فعالیت آنها تا تعیین تکلیف پرونده جلوگیری شد.
وی بیان کرد: مردم آذربایجان‌غربی می‌توانند هرگونه شکایت خود را از طریق شماره تلفن ۱۹۰ مرکز اطلاع‌رسانی دارو و سموم جهت رسیدگی در اسرع وقت اعلام کنند.
بنا به این گزارش، پس از اعلام وجود مواردی از کرونا در کشور، برخی افراد سودجو اقدام به افزایش قیمت و احتکار ماسک و لوازم پیشگیری از کرونا کردند که این امر با شکایت شهروندان مواجه و با انجام بازرسی‌ها در سطح کشور صدها هزار عدد ماسک و محلول و ژل ضدعفونی کشف شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار