رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد؛

لیگ دسته دو بسکتبال کشور به میزبانی مهاباد لغو شد

1398/12/06 - 09:35 - کد خبر: 15290
بسکتبال

نصر: رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: رقابت‌های مرحله سوم لیگ بسکتبال دسته دو کشور که قرار بود هفته جاری به میزبان این شهرستان برگزار شود، لغو شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، قرنی مصطفی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: مرحله سوم رقابت‌های گروه سوم لیگ دسته دو بسکتبال کشور با حضور چهار تیم مقرر شده بود طی سه روز به میزبانی مهاباد برگزار شود که به علت جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا لغو شد.
وی ادامه داد: زمان و مکان دقیق برگزاری این مسابقات از طرف فدراسیون بسکتبال کشور طی هفته آینده مشخص و به تیم‌های حاضر در این مرحله اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این مرحله تیم‌های بسکتبال «خانه بسکتبال» کاشان، «گاز» خوزستان، «رادین» خراسان به همراه تیم «دیار» مهاباد در گروه سوم حضور دارند.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته دو کشور در گروه دوم به میزبانی تهران طی سه روز برگزار شد که تیم «دیار» مهاباد با انجام ۶ بازی و کسب یک برد، پنج باخت و مجموع هفت امتیاز در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفت.
رقابت‌های لیگ دسته دو بسکتبال کشور با حضور ۱۷ تیم از سراسر کشور در قالب یک گروه پنج تیمی و سه گروه چهار تیمی در حال برگزاری است.
سال گذشته هم تیم هیات بسکتبال این شهرستان که با تیم‌های اسدآباد همدان، مهتاب قم، افلاک لرستان و طلای سبز رفسنجان هم‌گروه بود که با دو شکست و یک پیروزی از صعود به دوره دوم بازماند. 
مهاباد دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.
طبق مصوبه ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام مسابقات از روز دوشنبه تا پایان هفته تعطیل است.
انتهای پیام/

پژوهشیار