در مراسم گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و واحدهای نمونه آذربایجان شرقی

مدیر عامل "هافمن" کارفرمای سلامت محور شناخته شد

1398/02/25 - 13:15 - کد خبر: 1528
مدیر عامل هافمن

نصر: همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و واحدهای نمونه آذربایجان شرقی در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تبریز مدیر عامل هافمن به عنوان کارفرمای سلامت محور معرفی شد.

به گزارش نصر، در این مراسم که زهرا ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، علیار راستگو معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی و سایر مسئولان بخش دولتی و خصوصی حضور داشتند با اهدای لوح سپاس از تلاش های مهندس محمد حمیدیه مدیر عامل شرکت میراب پروفیل (هافمن) تجلیل به عمل آمد.

این گزارش می افزاید، در این لوح سپاس که به امضای میر احد حسینی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی رسیده ؛ آمده است:

صاحبان بنگاه های اقتصادی علی رغم وجود مشکلات ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و محاصره اقتصادی همواره با درایت و حس انساندوستی در خصوص تامین امنیت روحی و روانی تلاشگران عرصه کار و تولید افتخارات بزرگی را رقم زده اند. بدینوسیله به خاطر تدابیر ارزشمند شما در ارتقاء کیفیت زندگی و توسعه شاخص های سلامت برای کارگران و کارمندان آن واحد از سوی این اداره کل به عنوان کارفرمای سلامت محور برگزیده شده اید و صمیمانه " تقدیر" به عمل می آورد.

از خداون متعال توفیق روز افزون جنابعلی و مجموعه مدیران و کارکنان و کارگران آن واحد را در خدمت به سذربلندی نظام اسلامی و مردم شریف ایران آرزومندم.

انتهای پیام/

پژوهشیار