معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛

اماکن و سالن‌های ورزشی زنجان تعطیل شد

1398/12/05 - 11:00 - کد خبر: 15219
سالن ورزشی

نصر: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: کلیه اماکن و سالن‌های ورزشی استان اعم از خصوصی و دولتی به منظور پیشگیری و مراقبت در برابر بیماری کرونا ویروس، تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، در جلسه زیستی پدافند غیرعامل که بعداز ظهر دیروز با حضور مسئولان ذیربط در استانداری زنجان و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تشکیل شد برابر مصوبه و بخشنامه ابلاغی، تمامی اماکن و سالن‌های ورزشی، تعطیل خواهد بود.
محمدعلی حمزه پور، امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: این دستورالعمل لازم الاجرا بوده و در صورت بی توجهی مطابق با قانون و مقررات با مجموعه‌های ورزشی متخلف برخورد خواهد شد.
وی اظهار داشت: با دستگاه‌ها و هیات های ورزشی استان و شهرستان‌ها، مکاتبه شده است تا نسبت به تعطیلی اماکن و سالن‌های ورزشی اقدام کنند.
حمزه پور تصریح کرد: ورزشکاران ضمن حفظ آرامش در نظر داشته باشند که این تصمیم به منظور رعایت نکات پیشگیرانه بوده و در حال حاضر نیز شرایط استان عادی است.
در زمان حاضر استان زنجان از ۸۴۹ باب مکان ورزشی برخوردار است.
تمامی مدارس،  آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های استان زنجان نیز تا پایان هفته جاری به علت پیشگیری و مراقبت در برابر ویروس کرونا تعطیل شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار