معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛

برگزاری پنج رویداد ورزشی در زنجان لغو شد

1398/12/04 - 15:15 - کد خبر: 15178
محمدعلی حمزه پور

نصر: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برگزاری پنج رویداد ورزش قهرمانی و لیگ در زنجان به علت وجود بیماری کرونا ویروس تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدعلی حمزه پور امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: این رقابت ها شامل سنگنوردی قهرمانی کشور و لیگ برتر رده های سنی مختلف، فوتبال نونهالان منطقه شمال غرب و اسکی (طرح جامع استعدادیابی منطقه شمالغرب و کلاس مربیگری اسکی آلپاین درجه سه و ارتقا سه به دو) است.  
وی زمان برگزاری رویداد ورزش اسکی را امروز و فردا یکشنبه و دوشنبه سوم و چهارم اسفند ماه ذکر کرد و اظهار داشت: قرار بود به دلیل این بیماری و رعایت مسایل بهداشتی، مسابقات فوتبال نونهالان در زنجان بدون حضور تماشاگران برگزار شود اما این اداره کل بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان، در کل مسابقه را لغو کرد.
حمزه پور گفت: بر اساس این دستورالعمل مقرر شده است کلیه رویدادهای ورزشی در تمامی رده های سنی به مدت ۱۰ روز برگزار نشود اما این اداره کل تصمیم گرفت مسابقات فوتبال دسته یک بانوان و لیگ برتر هاکی مردان نیز که به ترتیب قرار بود ۱۶ تا ۲۱ و ۱۸ تا ۲۳ اسفند ماه برگزار شود را لغو کند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هنوز در خصوص تعطیلی تمرینات ورزشی زنجان تصمیمی گرفته نشده است و منتظر اعلام آن از سوی مدیریت بحران و پدافند عامل استانداری هستیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار