بخشدار بخش خورش‌رستم خلخال؛

جسد فرد گم شده خلخالی در استان زنجان پیدا شد

1398/12/04 - 13:30 - کد خبر: 15158
جسد، هلال احمر

نصر: جسد یک مرد ۶۰ ساله اهل روستای کمر از توابع بخش خورش شهرستان خلخال که از اویل دی ماه امسال مفقود شده بود در حوالی یک روستای استان زنجان پیدا شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، بخشدار بخش خورش‌رستم خلخال امروز گفت:  ۱۰ روز تلاش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان با استفاده از سگ‌های جستجوگر بی نتیجه بود اما موضوع به استان‌های همسایه اطلاع رسانی شده بود و امروز خبر پیدا شدن جسد وی در رودخانه قزل اوزن در حوالی روستای گزمه در استان زنجان به بخشداری خورش رستم اعلام شد.
نصیری گفت: هم اکنون ماموران انتظامی و دیگر مراجع ذیر بط برای تحویل جسد و انجام مراحل قانونی از جمله علت مرگ این فرد به محل پیدا شدن جسد اعزام شده‌اند.
وی اظهار کرد: به احتمال قوی خاقان خسروی  مرد  ۶۰ ساله و باغبان روستای کمر  پس از افتادن در داخل رودخانه پرآب و خروشات رودخانه از طریق آب به پایین دست رودخانه کشیده شده و جسد او را  آب به یکی از چم‌های پایین دست رودخانه انتقال داده است.
او افزود: این روستایی روز جمعه ششم دی ماه از منزل خارج شده و تا امروز به محل سکونت خود در این روستا مراجعه نکرده بود.
این شخص  دچار عارضه حواس‌ پرتی بوده و آخرین بار در حوالی یک روستا از توابع بخش کاغذکنان شهرستان میانه استان آذربایجان‌شرقی در همسایگی روستای کمر خلخال مشاهده شده بود .
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان‌های گیلان ، آذربایجان شرقی و زنجان واقع است.
انتهای پیام/

پژوهشیار