انتخابات یازدهم (23)/ گزارش نصر از حوزه های انتخابیه انتخابات؛

حال و هوای انتخابات در تبریز

1398/12/02 - 13:24 - کد خبر: 14997
مشارکت مردم

نصر: بعد از گذشت حدود چهار ساعت از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حال و هوای شعب مختلف اخذ رای متفاوت است.

به گزارش نصر، برخی از شعب که معمولا در ساعات اولیه صبح مملو از جمعیت بود امسال هنوز به آن رونق دوره های قبل نرسیده است، ولی برخی شعب نیز با استقبال اقشار مختلف مردم مواجه شده است.

بهادر محمودعلیلو نماینده فرمانداری در مسجد انگجی در گفت و گو با خبرنگار نصر ضمن رضایت بخش خواندن مشارکت مردم اظهار کرد: انتخابات مجلس این دوره برخلاف تبلیغات شبکه های معاند جمهوری اسلامی پرشکوه و رضایت بخش است.

وی در ادامه  خطاب به مردم اظهار داشت: حتما با در دست داشتن شناسنامه در محل شعبه حاضر باشند و تنها با کارت ملی رای گیری انجام نخواهد شد.

محمود علیلو با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: مردم برای اخذ رأی نیازی به اثر انگشت به صورت استامپ و مجازی نیست و با در دست داشتن شناسنامه می توانند رای خود را به صندوق ها بیاندازند.

به گزارش خبرنگار نصر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با شرکت اقشار مختلف مردم تبریز در شعبه‌ مسجد انگجی همچون گذشته  آغاز شده است.

طیف های مختلفي از مردم تبریز دوشادوش هم در شعبات اخذ رأی با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی خود آماده دادن رای های خود هستند.

یک شهروند تبریزی در گفت و گو با خبرنگار نصر اظهار کرد: ‌ به عنوان یک مسلمان ایرانی مسئولیت داریم در انتخابات شرکت کنیم و نامزد اصلح را انتخاب کنیم.

این شهروند تبریزی افزود: از مردم می خواهم به کسانی رای بدهند که راه سردار سلیمانی را بروند، پیرو ولایت باشند، منافع ملی را دنبال کنند و به دنبال منافع خودشان نباشند.

این پيرمرد 65 ساله در پایان گفت: انتظار من از نمایندگان راه یافته این است که مشکلاتی که در جامعه داریم را حل کنند، هدف ما از آمدن به انتخابات بخاطر ولایت و نظام است.

انتهای پیام/

پژوهشیار