در آیین تجلیل از مراکز خرید و برندهای خرده فروشی برتر کشور/

تولید ملی، بدون دانش فنی اتلاف منابع است

1398/11/28 - 17:37 - کد خبر: 14743
خرده فروشی

نصر: امروزه تولیدکنندگان به بهره‌مندی از علوم روزمره و دانش فنی مورد نیاز صنایع مرتبط الزام دارند ، زیرا که تولید ملی بدون دانش فنی اتلاف وقت است.

به گزارش نصر، شاهرخ کشاورز ، دبیر کل ششمین همایش تقدیر از مراکز خرید و برندهای خرده فروشی برترکشور، در جمع خبرنگاران  ضمن اعلام مطلب فوق افزود: مراکز خرید و فروشگاه ها‌ی خرده فروشی داخلی در دستیابی به علم و تخصص،  تلاش های ارزنده ای انجام داده اند  و این صنعت در سال های اخیر از رشد غیر قابل وصفی برخوردار شده است.
وی تاکید کرد: شمالغرب کشور به خصوص تبریز و آذربایجان شرقی نیز ، دستاورد های مهمی در این خصوص داشته اند که مراکز خرید ی مثل لاله پارک، اطلس، ایپک پالاس، ستاره باران و برندهای فعال در این مراکز  همچون «قلعه شادی» که در زمینه سزمین های بازی فعال هستند، از جمله سرآمدان آن هستند.
وی در پایان افزود:  در این آیین صاحبان مراکز خرید و برند‌های معتبر خرده فروشی کشور حضور چشمگیری داشته‌‌اند ودر این  برنامه دو پنل تخصصی  با موضوع بررسی مشکلات فعلی و برنامه های آینده و روبه رشد این صنعت با حضور برجسته ترین اساتید دانشگاهی و صاحب نامان این صنعت از داخل و خارج کشور  برگزار شد.
لازم به ذکر است که در این همایش  از برند «قلعه شادی» که با دارا بودن شعباتی در مراکز خرید شهر تبریز و دیگر شهرهای کشور به ایجاد وتوسعه «شهر بازی» پرداخته‌اند، به عنوان تنها مجموعه شهر بازی در سطح کشور  که به صورت زنجیره ای تاسیس شده است، تجلیل شده و از آقای رضا مسعودی به عنوان  رییس هیات مدیره این مجموعه تقدیر شده و تندیس برتر به ایشان اهدا شد.
در پایان این مراسم میهمانان شاهد اجرای برنامه هنری هنرمند نوجوان و نابغه عرصه موسیقی ایران  و آواز «پارسا خائف»  بودند که با همراهی «گروه صنم» به سزپرستی بهرنگ تیلا، قطعاتی را به زبان آذری و فارسی اجرا نمودند.
افزودنی است مدیران مراکز خرید« لاله پارک» و « ایپک پالاس» تبریز با اهدای هدایایی در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود از این نوجوان هنرمند تقدیر نمودند.

گفتنی است ششمین  آیین تجلیل از مراکز خرید و برندهای خرده فروشی برتر کشور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار