خبر/

بیانیه داماد رئیس جمهور پس از رد صلاحیت

1398/11/26 - 17:58 - کد خبر: 14599
کامبیز مهدیزاده

نصر: "کامبیز مهدیزاده" داماد رئیس جمهوری پس از اینکه نتوانست از سد تایید صلاحیت شورای نگهبان عبور کند با صدور بیانه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش نصر، در این بیانیه خطاب به مردم آذربایجان آمده است: مردم غیور، شجاع و تاریخ ساز آذربایجان شرقی، از همه شما بزرگوارانی که در این مدت برای اعتلای این سرزمین تلاش نمودید و بنده را قابل دانستید که در کنارتان باشم قدردانی می‌نمایم. در این شرایط حساس و حیاتی تنها به عشق سربلندی نام آذربایجان وارد عرصه انتخابات شدم. آذربایجان طبق فرمایش مقام معظم رهبری (دامت برکاته) سرایران است.
شما لایق بهترین‌ها هستید. شما همواره در طول تاریخ، اولین و بهترین بوده‌اید. آذربایجان مهد علما، دانشمندان و سرداران است. اینجا شهر خیابانی‌ها، شهر قهرمانان مشروطه و شهر ناموران است. اینجا شهر اطباء و پزشکان، شهر منادی صلح و دوستی است.
همواره از جوانی آرزو داشتم برای آذربایجان کاری انجام دهم، قدمی بردارم، در اولین فرصتی که برایم ایجاد شد آمدم تا خاک پایتان شوم. آمدم تا شما بهترین بمانید، جهت اعتلای نام آذربایجان آمدم و در این راه ناملایمات، بی مهری‌ها و سختی‌ها دیدم. اما نباید مشکلات و تلخی ها ما را متوقف کند و پیشرفت و سربلندی آذربایجان فراموش شود.
 آمده بودم  تا در کنارتان پیام آور صلح در تبریز مه آلود باشم. امروز تقدیر چنین بود که نتوانستم کنارتان باشم و به شما با افتخار خدمت کنم. در طول زندگی‌ام اهل حزب و جناح خاصی نبوده‌ام و همواره سعی کرده‌ام آزادگی خود را حفظ کنم و هرجا سخن حق باشد، بگویم، حتی اگر به ضررم تمام شود! این کلام رسول اکرم (ص) است که "حق را بگویید هر چند به ضرر شما باشد". آمده بودم  تا صدای آذربایجان در مجلس باشم، آمده بودم  تا خاک پایتان توتیای چشم من شود. قلبم وجودم برای شما می‌تپد ...در این شرایط برای حفظ وحدت و همدلی باید به قانون اساسی کشور احترام گذاشت و پایبند بود.
 اگر اعتلای کشور، عزت و رفاه ملت در سایه نظام اسلامی هدف ماست، رواست به پای صندوق‌های رای برویم، و به بیانات رهبری عزیز که فرمودند هر کس به ایران و امنیت آن علاقه مند است در انتخابات شرکت کند  لبیک گفته ، زیرا تحمل سختی‌ها، نا ملایمتی‌ها و بی مهری‌ها برای حفظ نظام و کشورمان شهد شیرین است.
کامبیز مهدی زاده فرساد
انتهای پیام/

پژوهشیار