در صورت تمايل به شركت در مناقصه رعايت نكات ذيل الزامي است .
1- زمان و محل و نحوه دريافت اسناد: از تاريخ 23/06/1404 لغايت 27/06/1404 ،به سايت سامانه تدارکات الکترونيک دولت مراجعه و نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام نمايند.
"سامانه تدارکات الکترونيک دولت -(دريافت اسناد)
www.setadiran.ir
"پايگاه اطلاع رساني معاملات شركت توانير به آدرس-(ملاحظه آگهي)
www.tavanir.org.ir
2- آخرين مهلت و محل تحويل و بازگشايي پاکات : پيشنهاددهندگان ضمن بارگذاری تصوير کليه مدارک پاکت های (الف ،ب ،ج)در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت تا ساعت 09:30 روز شنبه مورخ 12/07/1404 ،نسبت به تحويل اصل پاکت الف طبق شرايط درج شده در اسناد مناقصه تا ساعت 10:30 روز شنبه مورخ 12/07/1404 به دبيرخانه مركزي شركت به آدرس تبريز بلوار استاد شهريار خيابان گلکار شرکت توزيع نيروی برق آذربايجان شرقي اقدام نمايند. زمان بازگشايي پاکات ارزيابي کيفي پيشنهادات واصله ساعت 11:00 روز شنبه 12/07/1404 خواهد بود. بازگشايي پاکت مناقصه (الف ،ب و ج) پس از ارزيابي کيفي شرکت کنندگان به ترتيب در ساعت 09:00 و 10:00 روز چهارشنبه 16/07/1404 خواهد بود.
3- ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است .
4-- پيشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ سپرده تضمين های معتبر از جمله واريز نقدی ، ضمانتنامه بانکی و ... اقدام و در پاکت الف ارائه نمايد . توضيح اينكه به پيشنهادهاي فاقد سپرده ، سپرده های مخدوش و سپرده های کمتر از ميزان مقرر و چک شخصی و فاقد امضاء ، مخدوش مشروط پيشنهاداتي كه بعد از انقضاء مدت مقرر در بند 2 آگهي مناقصه واصل شود مطلقا" ترتيب اثر داده نخواهد شد .
5- هزينه چاپ آگهي در روزنامه به عهده برندگان مناقصه مي باشد.