معاون گردشگری استان؛

جشنواره آدم‌برفی در پیست اسکی یام مرند برگزار می‌شود

1398/11/23 - 15:15 - کد خبر: 14406
آدم برفی

نصر: معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره آدم‌برفی باهدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های زمستانی، در پیست اسکی یام خبر داد.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده ظهر امروز ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در پی بارش مناسب برف و مساعد بودن شرایط برای برگزاری جشنواره آدم‌برفی و در راستای جشن‌های دهه فجر، این جشنواره در محل "پیست اسکی یام" به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های شاخص گردشگری زمستانی روز جمعه ۲۵ بهمن ۹۸ برگزار خواهد شد.
حمزه زاده افزود: ظرفیت ویژه گردشگری می‌تواند موتور محرکه توسعه صنعت گردشگری، رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی آن منطقه باشد. برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های زمستانی بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان به‌ویژه شهرستان مرند می‌تواند در راستای جذب گردشگران زمستانی کمک کند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی عنوان کرد: در کنار این جشنواره، غرفه‌های تولیدات بومی و صنایع‌دستی با هدف عرضه هنرهای دستی، سوغات و غذاهای محلی دایر و نیز برنامه‌های آئینی در راستای معرفی آداب و رسوم سنتی منطقه اجرا خواهد شد.
گفتنی است، جشنواره آدم‌برفی مرند روز جمعه ۲۵ بهمن ۹۸ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ در محل پیست اسکی پیام (یام) مرند برگزار و در پایان از نفرات برتر این جشنواره با اهدای جوایزی تقدیر خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار