مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خبر داد:

اعزام پنج اکیپ عملیاتی شرکت برق آذربایجان‌غربی به گیلان

1398/11/23 - 13:30 - کد خبر: 14391
اعزام، اکیپ های مدیریت بحران

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: پنج اکیپ فنی و عملیاتی این شرکت با هدف کمک به رفع مشکل شبکه برق و بازگشت روشنایی به مردم گیلان به محل اعزام شدند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر حسن‌بگلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: این نیروها شامل ۱۳ نفر از اکیپ‌های متخصص شهرستان‌های میاندوآب، خوی و ارومیه هستند که با چهار خودرو دو کابین و یک دستگاه بالابر طی روز گذشته به گیلان سفر کردند.
وی با تاکید بر اینکه در برخی از مناطق گیلان ارتفاع  برف به بیش از یک متر رسیده و این حجم بارش موجب بروز مشکلاتی در شبکه برق‌رسانی برای مردم شده‌است، بیان کرد: نیروهای امدادی شبکه برق این منطقه و همچنین نیروهای اعزامی از استان‌های دیگر طی روز جاری در حال خدمات‌رسانی و انجام وظیفه هستند.
طی روزهای اخیر بر اثر شدت بارش برف و وزش باد شدید برق ۶ درصد مردم که بیش از ۲۰۰ هزار مشترک است در برخی از شهرها و روستاها به دلیل پارگی شبکه انتقال برق قطع شد.
۲۵۴ اکیپ عملیاتی توزیع برق و برق منطقه‌ای گیلان از ابتدا برای وصل کردن برق مشترکان حضور میدانی داشتند و حضور امدادگران از استان‌های دیگر کشور نیز این عملیات را تسریع خواهد کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار