با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی از آژانس خبری تحلیلی نصر

1398/11/21 - 11:44 - کد خبر: 14287
جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی

نصر: مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با حضور در تحریریه نصر با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور ( نصر) تقدیر کرد.

به گزارش نصر، در این لوح سپاس که به امضای مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، "جعفر سمساری" رسیده، آمده است:
نقش رسانه در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و روشن کردن اذهان عمومی، بی بدیل و بی نظیر است و جامعه به وجود خبرنگارانی که به رغم مشکلات فراوان در راستای آگاهی بخشی، تلاش می کنند افتخار می کند.
تلاش خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی بموقع و رساندن پیام به مردم به مسئولان و مدیران، می تواند مصداق امر به معروف و نهی از منکر باشد چون پیشنهاد سازنده خبرنگاران، یک معروف و تلاش برای جلوگیری از انحراف از سوی این قشر تاثیرگذار، نهی از منکر است.
اصحاب رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری، امین مردم اند و فعالیت این فرهیختگان در چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قابل تقدیر و ستایش است، لذا اینجانب ضمن قدردانی از عملکرد حضرتعالی و همکاران محترم پایگاه خبری تحلیلی نصر نیوز، از انعکاس و انتشار صحیح و به موقع عملکرد و اخبار سازمان تامین اجتماعی کمال تشکر و امتنان را داشته است، امیدوارم در سایه الطاف الهی، همواره در پیشبرد رسالت والای خویش موفق و موید باشید.

این گزارش حاکی است، در جریان حضور "جعفر سمساری" مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در تحریریه نصر سئوالاتی نیز مطرح شد که ماحصل آن منتشر می شود.

انتهای پیام/

پژوهشیار