خبر فوری/

اطلاعیه تغییر در ساعات دانشگاه های آذربایجان شرقی

1398/11/20 - 21:51 - کد خبر: 14253
تعطیلی مدارس

نصر: به دنبال بارش برف در آذربایجان شرقی ساعات برخی از دانشگاه های آذربایجان سرقی فردا ۲۱ بهمن ماه با تغییر مواجه شده است.

اطلاعیه تاخیر در شروع به کار  دانشگاه آزاد تبریز
بدنبال بارش برف و برودت هوا و یخبندان ساعت شروع به کار کلیه بخش های دانشگاه آزاد اسلامی استان  آذربایجان شرقی فردا دوشنبه ۲۱ بهمن ۹۸ ساعت ۱۰ خواهد بود.
شایان ذکر است با توجه به اعلام آخرین مهلت دفاع از پایان نامه در روز ۲۱ بهمن ماه ۹۸ ، چنانچه با توجه به شرایط جوی ، دفاع از پایان نامه هایی که صرفا برای ۲۱ بهمن مجوز دارند و  در ساعت مقرر برگزار نشوند ،با هماهنگی معاونت های پژوهش و فناوری واحد های دانشگاهی زمان دفاع از پایان نامه ها به روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸ موکول خواهد شد.
 

اطلاعیه دانشگاه تبریز
بدنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان تمامی کلاس های درسی و همچنین واحدهای آموزشی و اداری فردا دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در دانشگاه تبریز با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد

 

اطلاعیه تعطیلی کلاسهای ساعت ۸ صبح دانشگاه نبی اکرم(ص)

به دنبال بارش سنگین برف ، کولاک و برودت شدید هوا، کلاسهای ساعت ۸ تا ١٠ صبح روز دوشنبه 21بهمن تعطیل بوده و شروع کلاسها از ساعت ۱۰صبح خواهد بود

ضمنا شروع ساعت کاری بخش اداری دانشگاه از ساعت ۹.۳۰ صبح خواهد بود.  

اطلاعیه تاخیر در شروع فعالیت دانشگاه سهند

به دنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان فعالیت های اداری و آموزشی شگاه فردا دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در دانشگاه سهند با ۲ ساعت تاخیر و از ساعت ۱۰/۳۰ شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار