رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان شرقی، تاکید کرد؛

لزوم حمایت مسئولان از فعالان حوزه گردشگری

1398/02/19 - 15:16 - کد خبر: 1419
رشید رجب پور

نصر: مدیرعامل شرکت جهانگردی فلامینگو پرواز بر لزوم حمایت مسئولان دولتی و استانی فعالان حوزه گردشگری در راستای توسعه و رونق اقتصاد منطقه متکی بر صنعت گردشگری تاکید کرد.

به گزارش نصر به نقل از ششمین دوره معرفی برترین شرکت های منطقه غرب و شمالغرب کشور "ایران تک"، "رشید رجب پور" رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت جهانگردی فلامینگو پرواز پیرامون برگزاری ششمین دوره همایش "ایران تک"، گردشگری را یکی از عوامل مهم رونق اقتصادی منطقه عنوان و توسعه این صنعت را متکی بر تامین زیرساخت های لازم دانست و گفت: وجود زیرساخت‌ها به عنوان موتور محرکه صنعت گردشگری باعث جذب سرمایه‌گذار و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری در این بخش می‌شوند.

مدیرعامل شرکت جهانگردی فلامینگو پرواز ادامه داد: اگر فضای شهری با کیفیت مناسب وجود داشته باشد سرمایه‌گذاران را ترغیب خواهد کرد که در این بخش سرمایه گذاری‌های انجام دهند، از طرفی استفاده مستقیم یا غیرمستقیم گردشگران از این‌گونه تاسیسات بر رضایتمندی آنان به‌عنوان بازیگران اصلی این صنعت تاثیرات غیر قابل انکاری دارد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان شرقی  تاکید کرد: پر واضح است چنانچه در یک منطقه یا سایت گردشگری تاسیسات زیربنایی مناسبی وجود نداشته باشد نمی‌توان انتظار داشت که صنعت گردشگری در آن منطقه رونق و توسعه چندانی داشته باشد و این موضوع باعث می‌شود تا رقبا جریانات گردشگری را به نفع خود تغییر دهند.

رجب پور در پایان تاکید کرد: در صورت عدم وجود حمایت های دولتی و مسئولان استانی، توسعه گردشگری در استان ناکام خواهد ماند، لذا با تعامل مستمر بخش دولتی و خصوصی بستر لازم برای رونق کسب و کار و به دنبال آن رونق اقتصاد منطقه محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار