رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی:

طرح جامع وکالت در مجلس آتی به نتیجه خواهد رسید

1398/11/17 - 17:11 - کد خبر: 14047
دادگستری، وکلا

نصر: رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی گفت: طرح جامع وکالت در مجلس آتی بررسی شده و قطعاً به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حسین شربیانی امروز پنج شنبه 17 بهمن در مراسم بزرگداشت مقام علمی دکتر سید حسین صفایی از حقوقدانان مطرح و استاد پیشکسوت دانشگاه تهران، گفت: استاد صفایی یک شخصیت علمی مطرح در حوزه حقوق مدنی کشور است که همواره در امور علمی فعالیت داشته و کتب مراجع دانشگاهی تعریف کرده است که مورد استفاده اساتید و دانشجویان حقوق قرار می‌گیرد.
وی افزود: برخی اساتید فقط در حوزه علمی فعالیت می‌کنند اما برخی وارد عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و تجاری شده و در نهایت باعث تضعیف علم حقوق می‌شوند.
به گزارش ایسنا، وی که اولین تشکل صنفی به نام فراکسیون اعتدال را در آذربایجان شرقی تاسیس کرده است، گفت: وجود تشکل صنفی بسیار سودمند بوده و ناظر بر عملکرد هیئت مدیره است که بنده نیز حامی افزایش تعداد این تشکل‌های صنفی هستم.
شرببانی ادامه داد: طی ۴۲ سال گذشته در هیئت مدیره کانون وکلای آذربایجان شرقی حتی یک مورد مشکل مالی وجود نداشته است و باید از این روند در مدیریت جامعه مورد استفاده قرار گیرد.
استاد سید حسین صفایی در این همایش در خصوص نحوه تقسیم مسئولیت در تعدد واردکنندگان زیان سخنرانی کرده و در پایان مراسم از سوی رئیس کل دادگستری استان و مقامات قضایی از وی قدردانی شد.
همایش بزرگداشت مقام علمی دکتر سید حسین صفایی از حقوقدانان مطرح کشور و استاد پیشکسوت دانشگاه تهران با حضور وکلا، حقوقدانان، مقامات قضایی آذربایجان شرقی، رئیس دادگستری آذربایجان شرقی و رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار