با حضور استاندار زنجان؛

۱۲۱ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان ماهنشان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

1398/11/16 - 14:00 - کد خبر: 13914
فتح الله حقیقی

نصر: همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و در سفر استاندار زنجان به شهرستان ماهنشان، ۱۲۱ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتبار حدود ۴۲۰ میلیارد ریال، افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ۵۸ طرح عمرانی با ۳۲۶ میلیارد ریال اعتبار و ۶۳ طرح اقتصادی با ۹۰ میلیارد ریال سرمایه و ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر از طرح‌هایی بود که در سفر امروز قتح‌الله حقیقی به ماهنشان، افتتاح و یل کلنگ‌زنی شد.
افتتاح فاز اول طرح آبرسانی آب شُرب روستاهای قره‌گول و برون‌قشلاق، کلنگ‌زنی فاز دوم طرح آبرسانی به روستاهای منطقه، تحویل خودروهای آمبولانس به شبکه بهداشت و درمان و تحویل تراکتور به کشاورزان منطقه از جمله این طرح‌ها هستند.
دیدار با خانواده شهید ابوطالب حسنی در روستای ایلی بلاغ، دیدار با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در روستای برون‌قشلاق و دیدار عمومی با مردم روستای برون‌قشلاق در مسجد این روستا از دیگر برنامه‌های سفر استاندار زنجان به ماهنشان بود.
فرماندار ماهنشان در حاشیه این برنامه‌ها گفت: در ایام‌الله دهه فجر در مجموع، ۲۷۳ پروژه در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.
مجتبی نوری ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: ۲۷۱ مورد افتتاح و ۲ مورد نیز کلنگ‌زنی با حضور مقامات استانی است.
وی اظهار داشت: احداث فضاهای آموزشی، آبرسانی، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، جدولگذاری، بهسازی و زیرسازی معابر روستایی، نوسازی شبکه برق، احداث پست برق، پروژه‌های پرورش ماهیان سردابی و آبیاری تحت فشار از جمله پروژه‌های عمرانی این شهرستان هستند.
نوری خاطرنشان کرد: ۲۵ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در راستای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد امید و نشاط و بیان دستاوردهای انقلاب در ۴۱ سال گذشته در ماهنشان برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری جشن انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم شهری، روستایی و عشایری و دانش‌آموزان و دانشجویان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه ماهنشان، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، طنین ندای «الله اکبر» در شامگاه ۲۱ بهمن، حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای ماهنشان و دندی و دهستان‌ها و روستاها از جمله برنامه‌های فرهنگی است.
فرماندار ماهنشان گفت: تبیین افکار بلند حضرت امام خمینی(ره)، بیانیه گام دوم انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش مهمترین محور برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان است.
انتهای پیام/

پژوهشیار