همزمان با دهه فجر؛

۲۹ پروژه عمرانی با ۲۴۲ میلیارد ریال اعتبار در نمین افتتاح شد

1398/11/16 - 11:00 - کد خبر: 13881
اکبر بهنامجو

نصر: به مناسبت ایام دهه فجر و با حضور استاندار اردبیل ۲۹ پروژه عمرانی در شهرستان نمین افتتاح شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، اکبر بهنام جو 16 بهمن در حاشیه افتتاح طرح‌ها و آغاز عملیات اجرایی واحدهای تولیدی گفت: شهرستان نمین قطب صنعتی، کشاورزی و اقتصادی استان است و در حال حاضر ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.
وی افزود: شروع عملیات اجرایی بزرگترین کارخانه تولید ام دی اف کشور با یک هزار و ۲۰۰ متر مکعب ظرفیت تولید روزانه و نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.
استاندار اردبیل تصریح کرد: مجری طرح ام دی اف در حال حاضر چندین واحد تولیدی و صنعتی را در این شهرستان اداره کرده و تعداد زیادی از جوانان استان در این کارخانجات فعال می‌باشند.
بهنام جو بیان کرد:  کارخانه ام دی اف در هشت ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و این کارخانه ظرفیت  اشتغالزایی برای ۷۰۰ نفر را دارا می‌باشد.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی نیروگاه تولید برق ۲۵ مگابایتی به رو chp، احداث گلخانه و سردخانه با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اجرای این واحدها را در رونق اقتصادی و اشتغال جوانان منطقه با اهمیت خواند.
بهنام جو اظهار کرد: چندین واحد بزرگ صنعتی از جمله تولید دارو، آرتا انرژی و تولید کریستال در منطقه نمین در حال احداث است که اشتغالزایی بالایی در این شهرستان به دنبال دارد.
استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان نمین واحدهای مسکونی مددجویی، آبرسانی به روستاها و واحدهای تولید آسفالت و میدان شهدای نمین را افتتاح کرد.
بنا به این گزارش، دیدار با خانواده شهید شهماری از دیگر برنامه های استاندار اردبیل در سفر به نمین بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار