مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد :

بهره برداری از ۳۶ طرح راه و شهرسازی در آذربایجان‌شرقی

1398/11/12 - 17:01 - کد خبر: 13525
آسفالت ریزی

نصر: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۳۶ پروژه راه و شهرسازی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا ،ابوالقاسم سلطانی، روز شنبه در گفت و گویی افزود: از این تعداد، ۶ پروژه ساختمانی و تاسیسات عمومی شامل ساختمان کلانتری، کتابخانه عمومی، مدرسه و مجتمع اداری به مساحت پنج هزار و ۴۳۴ مترمربع با اعتبار ۱۲۱ میلیارد ریال در شهرهای اهر، مرند، بستان آباد، عجب شیر و خداآفرین به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: در این ایام هفت پروژه آسفالت معابر روستایی با تامین حدود ۹۰۰ تن قیر رایگان با اعتبار بیش از ۶۲ میلیارد ریال از سوی این اداره کل و با همکاری دهیاری ها بهره برداری می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، ۱۳ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول ۶۳ کیلومتر با اعتبار حدود ۱۹۷ میلیارد ریال را از دیگر طرح های آماده بهره برداری در استان اعلام کرد.
سلطانی، ادامه داد: احداث و آسفالت چهار پروژه راه روستایی در شهرستان های اهر، بستان آباد و مرند به طول ۱۹.۴ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۱۸ میلیارد ریال و احداث و آسفالت راه دسترسی ایستگاه راه آهن بستان آباد با اعتبار حدود ۴۰ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه روکش آسفالت دو پروژه نیز در شهرستان مرند به طول ۱۵.۵ کیلومتر با اعتبار بیش از ۲۴ میلیارد ریال آماده بهره برداری است، یادآوری کرد: قطعات ۲، ۳ و ۴ خواجه – ورزقان نیز با مشارکت ۱۰۰ درصدی مس سونگون با اعتبار دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بهره برداری می شود.

انتهای پیام/

پژوهشیار