با افتتاح پروژه های مختلف در دهه فجر؛

دو هزار و740 نفر در آذربایجان غربی صاحب شغل می شوند

1398/11/12 - 10:00 - کد خبر: 13443
بهنام شهدی

نصر: بهنام شهدی امروز دوازدهم بهمن ماه با تبریک فرارسیدن چهل و یکیمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: از این تعداد پروژه ۵۳۹ طرح افتتاح و ۵۵ طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: درایام دهه مبارک فجر امسال ۵۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
وی ادامه داد: برای بهره برداری و کلنگ زنی طرح های عمرانی و اقتصادی و خدماتی در دهه مبارک فجر امسال در استان در مجموع بیش از  ۲۱ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه و پیش بینی شده است که با بهره برداری از این پروژه ها دو هزار و740 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در طول روزهای دهه فجر ۵۴ طرح اقتصادی، ۳۶۶ طرح عمرانی و ۱۱۹ طرح خدماتی در حوزه شهرداری ها در شهر های مختلف استان به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: از مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح ها، دو هزار 591 میلیارد ریال مربوط به پروژه های اقتصادی، هفت هزار و672 میلیارد ریال مربوط به بخش عمرانی و سه هزار و716 میلیارد ریال نیز مربوط به پروژه های شهرداری های استان است. 
بنا به این گزارش، به نقل از روابط عمومی استانداری،شهدی همچنین به کلنگ زنی تعدادی از طرح های جدید در حوزه های عمرانی، اقتصادی و خدماتی در استان نیز اشاره کرد و افزود: در این ایام مبارک همچنین اجرای ۴۱ طرح در حوزه عمرانی و اقتصادی و ۱۴ طرح  خدماتی نیز توسط شهرداری های استان آغاز می شود که به ترتیب  هفت هزار و442 میلیارد ریال  و ۱۴۹ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است. 
انتهای پیام/

پژوهشیار