خبر/

احداث کمپ اسکی در ارتفاعات عینالی تبریز

1398/11/11 - 19:22 - کد خبر: 13431
عینالی برفی

نصر: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز با اشاره به آب و هوای کوهستانی منطقه گفت: به دنبال افتتاح کمپ اسکی روی برف و چمن در ارتفاعات عینالی هستیم.

به گزارش نصر، حبیب مقصودی روز جمعه در گفتگویی  در خصوص برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در فصل زمستان افزود: با همکاری و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با سازمان توسعه عینالی شهرداری تبریز در نظر داریم پیست اسکی که در فصل سرما، روی برف و در فصل گرما، روی چمن باشد، افتتاح کنیم. 
وی خاطرنشان کرد: به منظور بهره وری مناسب از امکانات موجود، این طرح به دست کارشناسان هیات اسکی استان سپرده شده تا در این زمینه بررسی های لازم را انجام دهند و در صورت موافقت در اسرع وقت به افتتاح آن اقدام خواهیم کرد. 
مقصودی با اشاره به بحث مالی این طرح اظهار کرد: در نظر داریم پس از موافقت کارشناسان امر از حضور و حمایت مالی بخش خصوصی در افتتاح و تجهیز این کمپ بهره ببریم که در این باره اطلاع رسانی خواهد شد. 
وی همچنین در خصوص تعداد سالن های ورزشی فعال در شهرستان تبریز عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان تبریز ۳۰ سالن ورزشی دارد که در ۲ نوبت قبل از ظهر و بعد از ظهر در خدمت ورزشکاران آقا و خانم می باشد.
وی ادامه داد: در ضمن ۲ سالن ورزشی دیگر به ترتیب در خیابان میرداماد و رسالت با پیشرفت ۷۰ درصدی در دست تکمیل شدن است تا سرانه ورزشی شهرستان افزایش یابد.
انتهای پیام/

پژوهشیار