سرپرست روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار خبر داد:

حضور “هتل گسترش” در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران

1398/11/09 - 11:02 - کد خبر: 13337
هتل گسترش تبریز

نصر: کارگروه ویژه ای جهت هماهنگی و پشتیبانی برای حضور هتل گسترش در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری به مدیریت مهندس نواده اباذر عضو هیئت مدیره هتل گسترش در گروه صنعتی پارس ساختار تشکیل شد.

به گزارش نصر، وحید خوش زرع سرپرست روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار با اعلام این خبرگفت: در این کارگروه برنامه ریزی های لازم جهت حضور هتل گسترش در سالن 44 نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران از 23 بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران صورت گرفته و پس از بررسی، وظایف کمیته های مختلف براساس زمانبندی مشخص شد.
خوش زرع افزود: گروه صنعتی پارس ساختار در راستای افزایش فعالیت های اقتصادی خود و نگاه ویژه ای که به عرصه گردشگری دارد، در سال 94 با تشکیل شرکت تعاونی مهر گسترش تبریز اقدام به خرید هتل 4ستاره گسترش کرد و پس از خرید این هتل، گروه صنعتی پارس ساختار اقدام به بازسازی تمام اتاق ها و طبقات این هتل کرده است تا در خدمت صنعت گردشگری کشور باشد.
گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران همزمان با سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری از 23 الی 26 بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
براساس برنامه ریزی های انجام شده، هتل گسترش در سالن 44 این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

برای مطالعه اخبار هتل گسترش تبریز به صفحه اینستاگرام این هتل مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

پژوهشیار