دادستان تبریز تأکید کرد:
ضرورت تقویت هماهنگی میان دستگاه های اجرایی در مدیریت بحران های زمستانی در آذربایجان شرقی
1403/10/24 - 17:18 - کد خبر: 129137
نصر: دادستان تبریز با تأکید بر اهمیت تقویت هماهنگی و همافزایی میان دستگاههای اجرایی در مدیریت بحرانهای زمستانی، گفت: تجربه سال گذشته در مدیریت بارش برف نشان داد که برنامهریزی دقیق و نظارت مداوم بر عملکرد دستگاهها، تأثیر بسزایی در بهبود خدماترسانی و کاهش مشکلات دارد.
به گزارش نصر، بابک محبوب علیلو در هفدهمین جلسه ستاد عملیات زمستانی شهر تبریز، نظارت هوشمند و هماهنگی دستگاهها را لازمه مدیریت بحرانهای زمستانی دانست.
وی افزود: ضروری است نظارت هوشمند و سیستماتیکی برای رصد عملکرد مناطق و دستگاههای مختلف اعمال شود، همچنین بلوکبندی شهر و تعیین ناظر برای هر بلوک میتواند موجب تسریع در واکنش به مشکلات شود.
وی بر اهمیت اطلاعرسانی دقیق و بهموقع به شهروندان تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی برای آگاهیبخشی و همراهسازی مردم در مدیریت بحران، یک ضرورت غیرقابل انکار است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی همچنین از تمامی دستگاههای اجرایی خواست با تمام امکانات موجود در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند، گفت: همکاری و تعامل مؤثر بین دستگاهها، راهحل اصلی مدیریت بحرانهای زمستانی است.
این جلسه با حضور دادستان تبریز، فرماندار تبریز، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیرکل هواشناسی استان، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان، معاون محیط زیست و خدمات شهری، مدیر بحران و سایر اعضای ستاد با هدف بررسی اقدامات انجامشده و برنامهریزی برای مواجهه با چالشهای زمستانی و خدماترسانی بهینه به شهروندان برگزار شد.
انتهای پیام/