آگهی دولتی/

آگهی مناقصه شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی | 1403.09.26

1403/09/26 - 07:00 - کد خبر: 128137
آگهی مناقصه

آگهی مناقصه شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی | 1403.09.26

  شركت شهركهاي صنعتي استان آذربايجان شرقي                                                                   آگهي مناقصه                                                                               شماره :102465
  شرح مناقصه نوع برگزاري مناقصه مدت اجرا فهرست بهاء پايه مبلغ تضمين (ميليون ريال) مبلغ برآورد اوليه (ريال) حداقل پايه و رشته مورد نياز آگهي مناقصه (نوبت) نوع طرح قيمت اسناد (هزارتومان)
1 تكميل شبكه 20 كيلوولت شهرك صنعتي ميانه 2 عمومی یک مرحله اي فشرده  با ارزیابی كيفي ساده و ارائه سابقه  کار مرتبط و مشابه و متناسب همراه با ريز كاركردهاي مالي و رضايتنامه 4 ماه ابنيه و توزيع نيروي الكتريكي          ( برق ) 1403 1812 36234508350 5 توزيع نيروي الكتريكي ( برق ) اول عمراني 190
2 تكميل شبكه 20 كيلوولت شهرك صنعتي مرند 2 عمومی یک مرحله اي فشرده  با ارزیابی كيفي ساده و ارائه سابقه  کار مرتبط و مشابه و متناسب همراه با ريز كاركردهاي مالي و رضايتنامه 4 ماه ابنيه و توزيع نيروي الكتريكي          ( برق ) 1403 1643
 
32845515450 5 توزيع نيروي الكتريكي ( برق ) اول عمراني 190
3 احداث شبكه توزيع برق فشار متوسط ،احداث پست هاي هوايي جهت تامين برق واحدهاي خدماتي و تامين برق چاه آب جديد شهرك صنعتي شهيد سليماني    عمومی یک مرحله اي فشرده  با ارزیابی كيفي ساده و ارائه سابقه  کار مرتبط و مشابه و متناسب همراه با ريز كاركردهاي مالي و رضايتنامه 3 ماه ابنيه و توزيع نيروي الكتريكي          ( برق ) 1403 1046 28850251900 5 توزيع نيروي الكتريكي ( برق ) اول غير عمراني 175
 
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكت ها از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت(  www.setadiran.ir  ) انجام خواهد شد.  * اسناد از تاریخ24/09/1403  تا حداكثر ساعت 13:00 به تاريخ 29/09/1403 به فروش می رسد. تهیه اسناد صرفاً از طريق سامانه ستاد ايران مورد قبول است .
در زمان بارگذاري اسناد در سامانه، بار گذاري كليه مدارك درخواست شده علي الخصوص سوابق كاري و رضايتنامه هاي مربوطه و آگهي آخرین تغییرات شرکت با مشخص بودن صاحبان امضاء و شناسه ملي شركت همراه با کارت ملی و شناسنامه، الزامی مي باشد. پاكت "ج" پس از ارزيابي كيفي و بررسي سوابق كاري مرتبط و رضايتنامه هاي مربوطه بازگشايي خواهد شد. شماره حساب جهت خرید اسناد 4001105204019119  نزد بانک مركزي مي باشد.
مهلت تسلیم اسناد: مهلت تسلیم اسناد از تاریخ29/09/1403  تا حداکثر ساعت  13:00  تاريخ  17/10/1403  بوده و زمان بازگشایی پاکات ب جهت ارزيابي از ساعت 13:05 تاريخ 17/10/1403 شروع شده و پاكات ج در تاريخ19/10/1403  ساعت 13:00 در محل شركت بازگشايي خواهد شد. شایان ذکر است دریافت اسناد توسط سامانه فقط تا ساعت 13 تاریخ مذکور امكان پذير می باشد و بعد از ساعت مذکور اسناد قابل بارگذاري نخواهد بود( آدرس محل تحويل پاكت الف پس از بارگذاري در سامانه، به همراه  رتبه پرينت شده به روز كه در روي پاكت الف قرار گرفته: تبریز- خیابان آزادي- تقاطع گلگشت- كوي شفا- کوچه زیبا- جنب کلینیک گلکشت- پلاك 4- شرکت شهرکهاي صنعتی استان آذربایجان شرقی- امور پیمان و رسيدگي).
  سایر شرایط: هزینه آگهي روزنامه و سامانه ستاد ايران بر عهده برنده مناقصه می باشد. براي کسب اطلاعات بیشتر با شماره  33379414-041( امور پیمان و رسيدگي ) تماس حاصل فرمائید. در ضمن یک نسخه از آگهی در وب سايت شركت(eaiec.ir) و همچنين در سایت مناقصات كشوري( HTTP://iets.mporg.ir  )  قابل مشاهده می باشد.
   امور پيمان: مير مسعود كاظمي ‌‌‌‌                                                    معاون فني: محمد علي گندمي حق                          مدير عامل و رئيس هيئت مديره: سهراب فيض زاده
                           
 
 
 

پژوهشیار